Vodafone Tendințele Globale: Tehnologie-led perturbare este de a pune oamenii în centrul de afaceri

DISTRIBUIE

Vodafone a lansat în 2019 Tendințele Globale Raport, subliniind customer centricity, etică și scopul, iar impactul Inteligenței Artificiale (AI) ca cheie de afaceri prioritățile pentru următoarele 12 luni. În conformitate cu concluziile raportului, rata de refresh de Vodafone enterprise divizie brand – acum numit Vodafone Business – demonstrează companiei accent reînnoit pe punerea clienți și afaceri concrete rezultate în esența sa.

„Vodafone a fost nu doar un furnizor, ci un partener pentru companii, tehnologia și inovarea în beneficiul lor și în îmbunătățirea proceselor. Întreprinderile se pot confrunta anul viitor la provocările și oportunitățile relevate de raport, deci suntem gata pentru a le ajuta să reușească în acest cuvânt digital. Noi întotdeauna loc de oameni la centrul de afaceri și acesta este un aspect important care a reprezentat o bază solidă de noua noastră identitate de brand, Vodafone Business”, a declarat Cristian Giuhat, enterprise director de marketing, Vodafone Romania.

Tendințele Raport este conceput pentru a permite o mai bună înțelegere a nevoilor clienților și provocări și să ofere expert introspecție în modul în care companiile pot îmbrățișa tendințele-cheie în avantajul lor. Trase din cercetarea primară cu întreprinderile, analistii din industrie, la nivel mondial consultanță și cercetători, constatări cheie include mai multe aspecte importante.

Tehnologie led perturbare este de a pune oamenii în centrul de afaceri. Întreprinderile au nevoie pentru a lua un popor abordare centrata cu ajutorul lor angajat de bază pentru a obține înainte de schimbarea nevoilor clienților într-o piață volatilă și de a face astfel încât la viteza. 85% dintre liderii de afaceri sunt de acord că nevoile clienților se schimbă rapid, în timp ce 76% sunt de acord că acestea sunt din ce în ce mai puternic și 93 la sută cred că așteptările clienților sunt în creștere.

o Altă constatare importantă este legată de succesul comercial, care este legat de scopul, de etică și de încredere. Cu companiile de gând toe-to-toe cu puncte de preț și oferte noi, acolo trebuie să fie un nou mod de a face diferența între ele, și de etică este de a deveni o oportunitate de a face acest lucru. 93 la sută din întreprinderi sunt de acord că acestea sunt de așteptat să acționeze în mod etic de către clienți, și 92 la sută au această așteptare de proprii furnizori. 83 la sută dintre respondenți considerând că acționează în mod etic, în cele din urmă generează mai multe venituri, în timp ce 55% dintre liderii de afaceri a indicat că, păstrând încrederea clienților este o preocupare pentru afacerea lor.

în Conformitate cu Tendințele Globale Raport, un echilibru este lovit între om și mașină. Liderii recunoscând necesitatea de a crea un mediu care permite oamenilor să prospere, susținută de automatizare și mașini, și așteptările angajaților de viitorul muncii este în continuă schimbare. Rezultatele au arătat că 86 la sută dintre respondenți cred că AI-ul va duce la locuri de muncă diferite și 83 la sută cred că de locuri de muncă vor fi mai productivi. 85% sunt de acord că oamenii vor fi necesare pentru a lucra alături de AI sistemelor. 54 la sută cred că utilizarea de AI ar putea duce la discriminare, subliniind nedecontate sentimente de automatizare este de a crea la locul de muncă.

The post Vodafone Tendințele Globale: Tehnologie-led perturbare este de a pune oamenii în centrul de afaceri appeared first on Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *