Unilever pentru a cumpăra GSK Horlicks linie de produse în Asia de 3,3 miliarde de EURO

DISTRIBUIE

Unilever pentru a cumpăra GSK Horlicks linie de produse în Asia de 3,3 miliarde de EURO

Unilever a anunțat că va dobândi GSK Korlicks, un produs alimentar de sănătate și băuturi portofoliu din India, Bangladesh și alte 20 predominant pe piețele Asiatice, într-o tranzacție în valoare de 3,3 miliarde de EURO în numerar și acțiuni.

tranzacția este format din trei elemente: o fuziune de capital din Hindustan Unilever Ltd cu cotate la bursă GSK Consumer Healthcare India, o achizitie de 82 la sută miza în GSK Bangladesh Limitat și o achiziție de anumite alte operațiuni comerciale și active în afara Indiei.

Unilever cota de valoarea totală este de 3,3 miliarde de EURO, folosind o combinație de numerar și acțiuni în filialele cotate la bursă în india, Hindustan Unilever Limitat. În 2018, GSK HFD portofoliu livrat un total cifră de afaceri de 550 de milioane EUR, în principal prin Horlicks și să Stimuleze marci. Aproape 90 la sută din cifra de afaceri este în India.

GSK HFD este liderul de necontestat în produse Alimentare de Sănătate categoria Băuturi în India, cu branduri iconice, cum ar fi un ceai și să Stimuleze, și un portofoliu de produse, susținute de o puternică mențiunile nutriționale. Acest portofoliu are o istorie lungă în India cu Horlicks a fost inițial introdus în anii 1930. Horlicks produse au fost de zi cu zi un discontinue în Asia de Sud gospodării de-a lungul generațiilor. În ultimii 15 ani, de portofoliu (și categoria) a crescut la o rata de două cifre. În ciuda acestui fapt, categoria rămâne încă sub pătruns în India.

„Suntem încântați să fie în dobândirea GSK Alimentare de Sănătate Băuturi portofoliu. Iconic Horlicks brand are o adâncime de patrimoniu, credibilitatea și rezonanță în întreaga lume. Achiziție este de transformare pentru Alimente și băuturi Răcoritoare de afaceri permițându-ne pentru a intra în produse Alimentare de Sănătate categoria Băuturi, în continuare consolidarea poziției noastre în materie de sănătate și wellness. Este rar pentru a fi în măsură să dobândească branduri cu astfel de poziții de lider de piață și fantastic consum de capital într-una din lume cele mai incitante și piețe cu creștere rapidă. Îmbunătățirea sănătății și bunăstării de 1 miliard de oameni până în 2020 este un pilon cheie nostru Unilever Sustainable Living Plan. Horlicks și Impuls vor adăuga la grajdul nostru de condus scop branduri care ajuta consumatorii să obțineți mai mult de la viața lor”, a declarat Nitin Paranje, președinte al Food & băutură Răcoritoare la Unilever.

valoarea totală A tranzacției este în valoare de 4,6 miliarde de euro, din care Unilever contribuția prin numerar și emiterea de acțiuni de HUL, enumerate filială în India, se ridică la 3,3 miliarde de EURO. Tranzacția este supusă obișnuite de reglementare și acționar aprobări, cu finalizare așteptat în 12 luni.

post Unilever pentru a cumpăra GSK’s Horlicks linie de produse în Asia de 3,3 miliarde de EURO appeared first on Business Review.

Unilever pentru a cumpăra GSK Horlicks linie de produse în Asia de 3,3 miliarde de EURO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *