Agenția Marchează rebrands Transilvania de Educație Executiv

DISTRIBUIE

Agenția Marchează rebrands Transilvania de Educație Executiv

agenția română Marchează creat de rebranding pentru Transilvania de Educație Executiv.

De Romanita Oprea

Scurtă

Transilvania Executive Education este o organizație non-profit care se ocupă de programul EMBA, care este de 100% Britanic și susținut de Universitatea din Hull Școală de Business din Cluj-Napoca. Procesul de rebranding a început din nevoia lor de a comunica, într-un mod curajos, tipul de experiență academică și le propun. Mai precis, noua imagine necesare pentru a exprima programul’s gândește global, acționează local viziune.

proba

Semne de început de răspândită percepția cu privire la programe academice: prea multă teorie și prea puțină practică, o uni-direcțională de vorbire și prea puțin colaborare. În contrast, TEE nu’t de a propune un tradițional experiență academică, dar creează un mediu care favorizează dezvoltarea de abilități de conducere și încurajează mentorat. În fapt,’s despre o comunitate care investește în dezvoltarea membrilor săi și favorizează schimbul de experiență. Ca poziționare, TEE nu’t Profesorul, dar Partenerul de Dialog.

soluția

Atât la nivel vizual și nivelul vorbirii, agenția scopul în sine de a re-contextualiza tradiția și prestigiul în spatele navei Școală de Afaceri, într-o formă modernă, care reflectă TEE asociere’s misiunea de a aplica internațional de know-how în studii locale.

Aceasta a fost misiunea insight care a inspirat logo-ul’s crearea: decupare de “T” scrisoare în formă de Transilvania’s, harta contur, de două entități diferite care lucrează împreună pentru a crea mâine’s lideri.

„Transilvania’s simplificată schiță în care este integrat acronimul devine o ștampilă de calitate academică. Brand’s, de forță și valoare este evidențiată, de asemenea, prin bold cromatice alegere. Acronimul’s rundă fontului este modern, prietenos și jucăuș și cel ales pentru numele de’s, versiunea completă conține subtile serifs, reinterpretat în cheie modernă. Din nou, nu’e vorba de un mix între instituția’s tradiție care ține cursuri și orientarea sa spre viitor,”, a spus Sabina Stanciucu, Senior Copywriter Mărci.

Marks’ echipa a vrut să asigurați-vă că marca’s de identitate vizuală și de voce pentru a evidenția TEE’s valori. Prin urmare, discursul este autentic, pragmatic, intuitiv, transparent și de încredere. Pilonii de marca’s de personalitate sunt: de creștere (prin orientate spre viitor de gândire), lărgirea orizonturilor (conectat prin gândire), comunitate (care cultivă o conducere responsabilă).

„Suntem poziționare TEE este o comunitate fondată pe networking, colaborare și constructiv schimb de idei între elevi, profesori și profesioniști din companii multinaționale. În acest fel, instituția, prin program academic, inspiră liderii de mâine,”, a spus Mia Munteanu, Client Service Director de Mărci.

„Am fost fericit să aibă Urme de echipa alături de noi în această călătorie. Cu ajutorul ei ne-am redescoperit identitatea și suntem gata să comunice mai bine ce Transilvania de Educație Executiv reprezintă, o comunitate pentru oamenii de afaceri care investesc în educație,”, a spus Bianca Opris, Manager de Operațiuni TEE.

Semne pentru: Dan Hagiu, Director de Creatie; Sabina Stanciucu, Copywriter; Irina Radu, Copywriter, Bogdan Boiangiu, Director artistic; Bogdan Apalaghiei, Art Director; Maria Stefanita, Art Director; Mia Munteanu, Client Service Director.

TEE echipa: Andrew Taylor – Director de Program EMBA, Cluj; Euxenia Capata – Manager de proiecte TEE; Bianca Opris – Manager de Operațiuni TEE.

 

post agenției Marchează rebrands Transilvania de Educație Executiv apărut pentru prima dată pe Business Review.

Agenția Marchează rebrands Transilvania de Educație Executiv

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *