Studiu: de virtualizare de cumpărături în România și schimbări în comportamentul consumatorilor

DISTRIBUIE

online și cumpărături on-line-a schimbat comportamentul de consum, dar influența pe care on-line reclame au pe cumpărători sunt diferite în funcție de nivelul de venituri. De asemenea, interfața și design a site-ului contează atunci când o decizie de cumpărare este de făcut.

Valoria’s Comportamentul de Cumpărare al Consumatorului de studiu surprinde virtualizare de obiceiurile de consum, bazat pe principalele etape ale procesului de cumpărare de căutare, selecție de informații și decizii de cumpărare la experiența de procesul de cumpărare, și experiența post – cumpărare. Ținând cont de nivelul de venit al respondenților, principalele concluzii ale studiului sunt:

Căutarea și selectarea informațiilor

Reclame pe site-uri sunt cele mai eficiente pentru consumatorii care au un venit de EUR 501-1. 000 de (63 la sută) și apoi pentru cei cu un venit de peste 2500 EUR (58 la sută), în timp ce reclamele de pe rețelele sociale sunt cele mai eficiente pentru consumatorii cu un venit de până la 500 de euro (60 la sută), urmate de cele cu un venit de EUR si 1.001-1.500 de (53 la sută). Pe aceste două segmente sunt, de asemenea, reclamele de pe TV, dar procentele scădea la 33% și 30% respectiv.

Majoritatea consumatorilor care consideră on-line informații despre serviciile și produsele pe care vor să fie satisfăcătoare sunt cele cu un EUR 501-1. 000 de venituri (28 la sută), iar cele mai multe dintre cei care consideră că este inutil sunt cele cu un EURO si 1.001 – 1.500 de (5 la sută), precum și cei cu venituri de EUR 1,501-2.500 de (5 la sută).

decizie de Cumpărare

aplicația de interfață și design-ul contează cel mai mult pentru 53% dintre respondenți cu EUR 0-500 venituri. Comunicare pe canalele de social media este foarte important pentru 38 la suta din consumatori cu venituri de EUR 501-1,000, și personalizarea produselor și serviciilor în mediul online și / sau mobile mediul influențează decizia de a cumpăra on-line 41 la suta din consumatori cu venituri de peste 2.500 de EURO.

în Afară de preț, marcă și imagine sunt factorii care influențează decizia de cumpărare de 17 la suta din consumatori cu venituri de peste 2.500 de EURO de euro, iar 17 la sută dintre cei cu venituri de EUR 501-1,001. Pe de altă parte, caracteristicile tehnice influența decizia de cumpărare de 22 la suta din consumatori cu venituri de EUR 501-1. 000 și 19 la sută dintre cei cu venituri de EUR si 1.001-1.500 de dolari.

Cele mai afectate de calitatea și garanția online produse sau servicii sunt de 60 la suta din consumatori cu venituri de EUR 1,501-2.500 dolari, urmat de 33 la suta din consumatori cu venituri de EUR 0-500 de euro. Cei care declara puțin influențat de aceste probleme sunt de 2 la sută din cumpărători cu venituri de peste 2.500 de EURO.

54 la suta din consumatori cu venituri în valoare de 1,501-2,500 sunt puternic influențate de rating de produs sau serviciu pe care doresc să cumpere, în timp ce la capătul opus, 13 la suta din consumatori cu EUR 0-500 veniturile care este declarat a fi ușor influențat de acest aspect.

procesul De cumpărare

În ultimele 12 luni, majoritatea consumatorilor cu suma de 2.500 de euro venituri (74 la sută) a cumpărat on-line de îmbrăcăminte și încălțăminte, în valoare de 90 la suta din cei cu venituri în valoare de 1,501-2.500 de cumpărat electronice și electrocasnice, 31 la sută dintre cei cu venituri de EUR si 1.001-1.500 de cumparat produse de asigurare, iar 10 la suta dintre cei cu venituri de EUR 501-1. 000 de cumparat servicii medicale în acest fel.

serviciile de telefonie Mobilă sunt cumpărate offline de către majoritatea consumatorilor, cu peste 2.500 de EURO (37%) din venituri, credite bancare pentru cei cu venituri în valoare de 1,501-2.500 de euro (21%), asigurare pentru cei cu venituri de EUR si 1.001-1.500 de (26 la sută), și de servicii medicale de către consumatori cu venituri de EUR 501-1. 000,iar cei cu venituri peste 2.500 de EURO (34% fiecare).

61 la sută dintre respondenți spun că sunt dispuși să plătească mai mult pentru timpul de livrare rapidă, 55 la sută pentru disponibilitatea imediată, 47 la sută pentru produse personalizate, 45% pentru servicii premium, 37 la sută pentru caracteristici inovatoare, 36 la sută pentru eco / bio / produse bio, 28 la sută pentru produsele autohtone și 17% pentru produsele de lux.

experiența Post-cumpărare

Pentru 44% din consumatori cu venituri de peste 2.500 de EURO în experiența post-cumpărare, asistență furnizată în timpul perioadei de garanție contează, 37 la suta din consumatori cu venituri în valoare de 1,501-2.500 de a aprecia serviciile de asistență pentru clienți la fel de mult ca 33 la suta consumatorii cu venituri de EUR si 1.001-1.500 de dolari.

Toate categoriile de consumatori vedere de social media, feedback-ul ca un mecanism bun pentru a valida informațiile într-o manieră obiectivă, dar 32% dintre cei cu venituri peste 2.500 de EURO consideră că este un nou mod de a exprima nemulțumirea lor, precum și 29 la sută dintre cei cu venituri de EUR 1,501-2,500, 27 la suta dintre cei cu venituri de EUR 0-500 și 23 la sută dintre cei cu venituri de EUR si 1.001-1.500 de dolari.

distribuția răspunsurilor bazată pe nivelul de venit al respondenților arată că cei mai nemulțumiți de impactul feedback-ul lor sunt consumatori cu venituri de EUR si 1.001-1.500 și cei cu venituri peste 2.500 de EURO.

Plătite rambursare sau card de cumpărături on-line volumul a crescut foarte mult. Pentru că are preț mai mic avantaj și un singur clic de cumpărare, mediul online este din ce în ce câștigă în preferințele Românilor. Căutarea și selectarea informațiilor despre produsele de interes facilitează decizie rapidă și duce experiența de cumpărare la un alt nivel. Există categorii privilegiate de produse pentru a cumpara on-line, și totuși magazine tradiționale contează în luarea de decizii bazate pe interacțiune directă. Dacă, în viitor, magazinul online de interfață va conține feedback tactil atunci am putea asista la o vânzare cu amănuntul revoluție.

The post Studiu: virtualizare de cumpărături în România și schimbări în comportamentul consumatorilor apărut pentru prima dată pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *