Studiu: Consumatorii sunt adoptarea noilor tehnologii, dar sunt preocupați de securitatea

DISTRIBUIE

Consumatorii sunt adoptarea noilor tehnologii, dar acestea sunt în cauză cu privire la tipul de date deținute de întreprinderi, cu trei sferturi dispuși să împărtășească lor de date, dar peste jumătate preocupat de furt de identitate.

Potrivit unui studiu lansat recent de KPMG International, consumatorii sunt mai nerăbdător, și, deși acestea sunt adoptarea noilor tehnologii, ele sunt mult mai conștienți de riscurile și beneficiile predarea lor de date pentru întreprinderi. Studiul include un studiu de 25.000 de consumatori din marea BRITANIE, SUA, emiratele arabe unite, Franța, Brazilia, Canada, China și India.

potrivit studiului, publicat de KPMG Global Perspective de Consum Program ca parte din 2018 – Mă, Viața Mea, Portofelul Meu raport, arată că aproape jumătate (47%) din consumatorii se simt mai nerăbdător decât anul trecut și același număr simti mai nerăbdător decât în urmă cu cinci ani. În ciuda creșterii anxietate și date recente legate de scandaluri, trei sferturi (75%) dintre consumatori sunt încă dispuși să ofere companiilor cu datele lor.

sondajul arată că un sfert dintre consumatori (24%) nu ar comerț datele lor; cu toate acestea, milenară consumatorii sunt mult mai probabil (21 la sută) decât baby boomer omologii (5%), la comerțul lor de date pentru o mai bună experiență clienților și personalizare. De asemenea, o cincime (19%) din milenară consumatorii ar a comerțului lor de date pentru produse și servicii mai bune, comparativ cu doar 8% dintre baby boomers. Studiul arată că consumatorii mai tineri sunt la fel de neliniștit și preocupat de fraudă de identitate, cu toate acestea ele sunt mult mai probabil pentru a vedea beneficiile de schimbul de date.

„Noile tehnologii pot ajuta companiile să dezvolte produse și servicii noi și mai bine ajustat la noile nevoi ale 4.0 revoluție. Ca aceste remodelarea strategiilor de afaceri, este important să se concentreze pe experiența clienților ca fiind unul dintre cele mai importante componente ale succesului. Mare de produse și de servicii au un viitor mai luminos atunci când este cuplat cu servicii pentru clienți mare, iar viitorul va aparține companiilor care furnizează personalizate, integrate clienților experiențe, care investesc în înțelegerea clienților lor de date și construirea de oferte inovatoare în jurul ei”, explică Aura Giurcaneanu, partener, șef al Piețelor de Consum & vânzare cu Amănuntul, KPMG în România.

în Timp ce majoritatea consumatorilor sunt dispuși să ofere companiilor cu date, jumătate (51%) din consumatorii sunt îngrijorați de furtul de identitate, și majoritatea (72%) nu au încredere în nimeni cu social media lor de date. În fapt, suplimentare de cercetare evidențiază faptul că 42% dintre consumatori au actualizat lor de social media setările de confidențialitate în ultimele 12 luni.

constatările sugerează că întreprinderile pot câștiga loialitatea consumatorilor prin următoarele patru reguli pentru transparența datelor:

  • Fii deschis despre ce ceri pentru anumite tipuri de date.
  • Fie clar despre modul în care va proteja.
  • Fii cinstit indiferent dacă acesta este vândut sau partajate în afara organizației.
  • nu fi egoist cu privire la valoarea de date – recompensa consumatorilor pentru partajarea datelor lor cu tine.

Consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de valoarea lor de date. Cercetarea arată că 85 la sută din consumatorii doresc firme pentru a proteja informațiile lor fără a fi nevoie de a cere, și 77 la sută sunt împotriva lor, date fiind vândute. Întreprinderile care urmați aceste reguli sunt susceptibile de a descurcat mai bine decât concurența.

„Consumatorii sunt nerăbdători, cu generațiile mai tinere sentimentul cel mai mult. Le place nouă tehnologie, dar sunt preocupat de predarea datelor cu caracter personal, și ceea ce ar putea însemna pentru confidențialitate și securitate. Cercetarea noastră demonstrează că organizațiile ar trebui să fie conștienți de conștientizare sporită oamenii le au despre valoarea lor de date; ei doresc să simtă că sunt în control în fiecare etapă a relației de afaceri. Multe companii nu sunt încă pe deplin înțeles preocupările consumatorilor despre schimbul lor de date, sau cum acest lucru ar putea afecta loialitatea consumatorilor. Totuși, tot mai multe companii sunt în căutarea de a valorifica datele pe care le dețin – dacă asta e ceea ce am pus in cosul nostru de cumparaturi, de câte ori pe săptămână ne exercițiu, sau de ce am ales să uit. Consumatorii sunt mult mai conștienți de valoarea lor de date, și întreprinderile trebuie să fie răspunsul la acest nou, tech, bazate pe date savvy tip de client. Cel mai deștept companiile cu care lucrez înțelege acest mediu nou și sunt axate pe câștigând încrederea clienților pentru modul în care au dețină și să folosească datele lor”, spune Julio J. Hernandez, director Global al Clientului de Consiliere.

Consumatori au încredere în unele industrii, mai mult decât altele și cu diferite tipuri de date

Consumatorii clasat pe locul industrii în scopul de încredere cu asistență medicală pe partea de sus și de publicitate în partea de jos:

primele trei:

  • furnizorii de servicii Medicale (60%);
  • Bancare furnizori (59 la sută);
  • companii de Tehnologie (54 la sută).

Jos:

  • gestionare a Averii (37%);
  • Guvernul (37%);
  • Publicitate (26 la sută).

Consumatorii sunt mult mai probabil să aibă încredere în firme cu date relevante pentru operațiunile lor. La nivel global, 71 la sută din consumatorii vor avea încredere în bancară furnizor cu date financiare, dar numai 9% ar avea încredere în comercianți cu amănuntul cu aceste informații. De asemenea, 47% dintre consumatori ar avea încredere într-un furnizor de telecomunicații cu date mobile, dar numai 8% ar avea încredere în agenții de publicitate.

studiul arată că consumatorii sunt mult mai dispuși să împărtășească datele financiare decât mass-media sociale sau istoria browser-ului de date. 72% dintre consumatorii nu au încredere în nimeni cu social media lor de date, 68 la suta, cu istoria lor de căutare sau istoricul de navigare, și 81 la sută nu au încredere comportamental anunțuri urmărite; doar 41 la sută nu au încredere în orice tip de afacere cu plățile lor de date.

rezultatele de KPMG studiu demonstrează că întreprinderile de-a face cu mai multe date-savvy consumatorii care doresc să fie în control. Două treimi (67%) dintre consumatori spun că pot determina ce informații sunt demne de încredere, și o treime (30%) aleg să-și deconectarea de la tehnologie, atunci când se simt copleșiți.

Consumatori ca noua tehnologie – dar ei vor valoarea din schimbul lor de date.

studiul arată că două treimi (66%) din consumatorii sunt interesați sau foarte interesați de tehnologie. Acest număr salturi în cadrul economiilor cu creștere rapidă din India (83%) și China (81 la sută). Consumatorii din aceste „tech-boom” țări, sunt mult mai probabil să magazin on – line- 59 la sută în China și 54 la sută din India în comparație cu media la nivel global de 37 la sută și sunt mult mai probabil să aibă încredere în afacerile cu datele lor. 91% dintre consumatorii din China și 85 la sută din India sunt fericit să facă schimb de date.

la nivel Global, 51 la suta din consumatori sunt îngrijorați de furt de identitate, 48 la sută despre hacking financiare, medicale sau alte informații personale on-line, 46 la sută despre furtul de informații despre carduri de credit atunci când fac cumpărături online, iar 38% despre urmărire neautorizată a acestora obiceiurile online de către companii, guverne sau criminali.

Aproape jumătate (47%) din consumatorii se simt mai nerăbdător decât anul trecut și același număr simti mai nerăbdător decât acum 5 ani. Emiratele arabe unite (60%) și Brazilia (58 la sută) a se vedea cele mai mari cifre, cu Franța (37%), Canada (40%) și marea BRITANIE (40%), care prezintă niveluri mai scăzute de anxietate. Generațiile mai tinere sunt mai anxioase decât generațiile mai în vârstă. Mai mult de jumătate (51%) din Generația Y consumatorii se simt mai nerăbdător decât anul trecut, comparativ cu 46% din Generația X consumatorilor, iar 36% dintre Baby Boomers.

„Companii-toate de prea multe ori pentru a vizualiza schimbul de date într-un singur sens, așteaptă consumatorii să dea date cu puține beneficii. Cu toate acestea, ca și dependența noastră de tehnologie crește, suntem din ce în ce mai mult și mai conștienți de datele pe care le creați, și încep să-l văd ca pe o valoroasă monedă care întreprinderile trebuie să câștige dacă vor să ne câștige bani. Acele companii care nu reușesc să consolideze încrederea consumatorilor în modul în care le dețin, de a proteja și de a folosi datele vor pierde pe termen lung, iar consumatorii vor vota cu picioarele”, a declarat Colleen Drummond, partener, KPMG în SUA și Șef al KPMG Innovation Lab.

The post Studiu: Consumatorii sunt adoptarea noilor tehnologii, dar sunt preocupați de securitatea apărut pentru prima dată pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *