Studiu: Companiile și oamenii nu au încredere în nimeni când vine vorba de intimitatea datelor online

DISTRIBUIE

Un studiu prin companii mijlocii și utilizatorii individuali arată că mulți sunt confuzi și nu avea încredere în nimeni când vine vorba de viața privată și securitatea lor de date on-line. Kaspersky Lab’s, de cercetare, care a acoperit șase țări din Europa și America de Nord, au arătat oamenii s-au temut că hackerii, lor propriu și străin guvernele, angajatorii, și chiar și prietenii și familia va fi capabil de a accesa date on-line.

studiu independent, comandat de Kaspersky Lab și efectuate de către Aplicate de Cercetare de Marketing, a avut un eșantion de 600 de dimensiuni medii companiile de securitate IT, precum 6.000 de utilizatori individuali cu solutii de securitate instalate pe dispozitivele lor, egale din Franța, Germania, Italia, Spania, Regatul Unit și statele UNITE ale americii.

principalele intruși au fost, deloc surprinzător, considerat de infractorii cibernetici – 45% din companii și 47% din utilizatorii individuali sunt preocupați de protejarea lor de atacuri malware. Aceasta este urmată îndeaproape de dorința de a proteja propriul lor guvern (36 la sută, iar 33 la sută, respectiv), precum și guvernelor și companiilor străine (30 la sută, iar 26 la sută).

Aceste preocupări s-au extins în securitate cibernetică, cu o confuzie generalizată despre informațiile pe care furnizorii de soluții pot accesa. Mulți respondenți se tem că securitatea lor provider ar putea colecta date on-line, comentarii, localizare, și Internet browsing obiceiurile, și apoi transmite aceste informații la entități străine. Cu toate acestea, marea majoritate (87% din companii și 82% dintre indivizi) sunt încrezători că lor furnizor de securitate se comportă din punct de vedere etic în ceea ce privește colectarea și utilizarea datelor lor.

rezultatele sugerează că actualul context de securitate cibernetică a creat atât pentru companii și utilizatori individuali-un mediu de frică, incertitudine și îndoială care i-a determinat pe mulți să nu mai aibă încredere cineva in mediul online.

“rezultatele dă-ne nouă dovadă că tehnologii și software-ul sunt un fel de cutie neagră pentru multe companii,”, spune Anton Shingarev, VP Afacerilor Publice, Kaspersky Lab. “Ei nu știu cum funcționează, ceea ce este în interiorul lor, ce date sunt colectate și modul în care acestea sunt stocate. Prin urmare, nu au încredere furnizori. Cred că aceasta este o situație inacceptabilă și, ca o industrie, avem de a face sigur că oamenii înțeleg exact ceea ce facem și ceea ce n-ar face niciodată un furnizor de securitate. Acest lucru ar trebui să fie dublate de acțiuni permanente, care crește fiabilitatea, flexibilitatea și securitatea produselor noastre și de a demonstra transparența lor. În ceea ce ne privește, toate acestea sunt integrate într nostru Global privind Transparența, un program conceput pentru a reconstrui încrederea în securitatea informațiilor.”

The post Studiu: Companiile și oamenii nu’t avea încredere în nimeni când vine vorba de intimitatea datelor online appeared first on Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *