Ar trebui să startup cred locale înainte de a merge la nivel mondial? Rene Schob (KPMG), Dan Lupu (Earlybird) și David Bizer (Talent Fântână) cota de sfatul lor

DISTRIBUIE

Ar trebui să startup cred locale înainte de a merge la nivel mondial? Rene Schob (KPMG), Dan Lupu (Earlybird) și David Bizer (Talent Fântână) cota de sfatul lor

în Timp ce ‘pornire’ a continuat să fie unul dintre buzzwords pe toată lumea’s buzele în 2018, unul dintre cele mai fierbinți întrebări în jurul valorii de a fost ‘e scară’? HowToWeb vorbitori Rene Schob, KPMG Romania’s Cap de Tehnologie Comitetului Director și Șef al germană Birou, Dan Lupu, Partener la Earlybird Venture Capital, și David Bizer, Fondator & CEO-ul de Talente Fantana comun cu BR lor cheie sfat daca start-up ar trebui să înceapă prin a cuceri piața locală înainte de scalare sau în loc să gândim la nivel global, încă de la început.

Rene Schob‘s view, primul pas spre cucerirea lumii este cucerirea pieței locale. “Pentru startup-uri, cel mai scurt drum spre lumea este prin piața locală”, Schob susține. S-au alăturat KPMG România în 2016, a adus de-a lungul unui fond de antreprenoriat și este direct implicat în lucrul cu start-up prin intermediul companiei’s KPMG Pornire Crească Pad, o accelerare program lansat la începutul acestui an împreună cu Spherik Accelerator.

Rene Schob – KMPG Partener, Șef Juridic și Fiscal

de Ce ar trebui să startup începe de la domiciliu? “Te’re întotdeauna într-o poziție mai bună atunci când ai de’re pe teritoriul de origine. L’s la fel ca atunci când te duci în vacanță într-un loc nou… ai mereu nevoie de ceva timp înainte de a știi calea ta în jurul valorii de. L’s la fel cu lansarea unei afaceri în străinătate, în primul rând,”, spune el. “La domiciliu, veți ști întotdeauna când și cât de mult te poate împinge, știi obiceiurile locale și chiar modul în care ar trebui să se îmbrace în scopul de a face o impresie bună. Mai important, stii cum piața locală ar reacționa la o soluție.”

Potrivit Schob, bariera de limbă, mai ales atunci când intră non-vorbitori de limba engleza piețe, și intrarea într-o nouă competență ar putea reprezenta, de asemenea, cu provocări specifice. De ce este limba un instrument important? “Când știi limba locală, știi ce cuvinte funcționează cel mai bine în acea cultură. În procesul de vânzare, în special, alegerea de cuvinte este foarte important, pentru că vrei să vină peste într-un anumit fel. Deci, atunci când vă sunt de vânzare anumite lucruri, atunci când te duci în străinătate, trebuie să vă asigurați că ați înțeles vânzări de cultură. Apoi, una dintre cele mai importante instrumente în crearea de încredere este limba. Dacă vorbești limba, puteți câștiga mai multă încredere, cel puțin în faza inițială de interacțiune. De-a lungul timpului, acesta nu este un factor decisiv, dar este foarte important de la început.”

Alături de aceasta, există și alte tipuri de provocări care au de-a face cu logistica, cum ar fi nevoia de expert local avocați și alte resurse, susține el. “pe scurt, poți prezice într-o mare măsură ceea ce este de așteptat. Pentru că astăzi, la o mărime se potrivește tuturor modelul nu se potrivește, mai ales dacă ești un startup,”, explică el. Mobilizarea de resurse pentru localizarea cu succes, Schob concluzionează, “pot distrage atenția de la alte obiective principale, ca un fondator de pornire, pentru că trebuie să depună eforturi care le-ar putea folosi pe dezvoltarea de soluții.”

Pentru investitor condimentate Dan Lupu, ‘începe locale înainte de a merge la nivel mondial’ numai inele adevărat atunci când un startup are dreptul piață pentru produsul lor la domiciliu. Ca un partener de la Earlybird Venture Capital, capital de risc, fond de investiții axat pe tehnologia Europeană inovatori, el a fost unul dintre primii sustinatori de Robotică Procesul de Automatizare (RPA) furnizorul român-născut unicorn UiPath, care, susține el, este gata să devină Romania’s primul decacorn. “Cine ar fi crezut la un moment dat că liderul Robotic Procesul de Automatizare (RPA), piața va ieși din Romania? De asemenea, de ce ar trebui o companie românească fi un lider în tehnologie de călătorie de piață?” Lupu puncte, referindu-se la faptul că două dintre societățile în Earlybird’s, de portofoliu, UiPath și Romanian travel tech player DCS+, o ‘global ADN’ și-au găsit un meci cu piețele externe, mai degrabă decât lor locale.

DCS+, cea de-a doua companie românească în Earlybird’s, de portofoliu, este un furnizor de tehnologie pentru industria de turism și sunt, în prezent, singurul jucător de pe piață, oferind un complet software-ul de stivă. “Acestea sunt furnizarea de tehnologie pentru toate tipurile de jucători din sectorul de turism, atât online, cât și offline. Dat fiind timpul”, Lupu spune, “ele au potențialul de a deveni un unicorn.

mai Mult, Lupu susține, în scopul de pentru un startup pentru a fi capabil de a crea o bază stabilă pe piața locală, că piața are nevoie pentru a asigura masa critică de clienți pentru soluționarea lor. “Ia de exemplu Slovenia, o țară cu 2 milioane de locuitori. Care face o piață cu mai mult de 2 milioane de potențiali clienți. Desigur, faptul că vă ajută cu procentele, dar trebuie să vă asigurați că piața locală este în măsură să vă ofere cu o creștere suficientă marjă,”, explică el.

de multe ori, Lupu, care mărturisește că, în calitate de investitor, “în 99,5% din cazuri, trebuie să livreze ‘Nu’ ca un răspuns” start-up-nu sunt în poziția de a face de fapt alegerea de a merge la nivel mondial. “de cele Mai multe ori, nu o chestiune de a alege între a merge la nivel mondial sau de a începe locale, dar dacă aveți acces la piața globală. Tu, ca un startup, trebuie să fim realiști în legătură cu șansele tale și să știe că, de exemplu, nu vei primi un contract de distribuție imediat.”

cu Experiență, cu sediul la Paris recruiter David Bizer, fondatorul și CEO-ul de Talente Fântână, consideră că dacă un startup ar trebui să introduceți mai întâi pe piața locală sau gândește global, încă de la început depinde de tipul de soluție care le oferă. “În esență, ai de’re de gând să doriți să înceapă de la domiciliu, dacă ai de’re o livrare de produse alimentare de pornire, de exemplu. Și, dacă aveți o destul de mare bazin de oameni, cum ar fi Polonia sau Germania, apoi în piețe ar putea fi suficiente. Dar dacă ai de’re un startup tech, ar trebui să aveți pe piața mondială în mintea ta din prima zi. Deci, tu ar trebui să aibă gândire la nivel mondial de la început,” el sfatuieste.

Potrivit Bizer, gândire la nivel mondial ar trebui să fie, de asemenea, reflectată în machiaj de talente startup atrage de la început. “Din ceea ce am văzut în Franța, marea majoritate a start-up sunt ‘francez’ și foarte pe plan intern orientat. Și asta poate deveni o problemă atunci când doresc să scară. Se spune ‘vrem să mergem în Germania sau marea BRITANIE’ și apoi ei își dau seama de ‘Oh, am’re francez.’ asta înseamnă Că nu o mulțime de oameni care vorbesc alte limbi străine, sau în limba engleză. Și de a construi o companie globală înseamnă că toată lumea trebuie să vorbească bine limba engleză,”, argumentează el. “Limba și organizația de vânzări a făcut o diferență în caz de pornire franceză Algolia, o întreprindere de software pentru căutare,”, argumentează el.

Dacă o pornire poate acoperi, unul dintre beneficii este faptul că deschide calea spre un succes de expansiune. “Pentru mai multe startup-uri, atunci când își încep extinderea strategie, un pas mare pentru CEO-ul pentru a muta la NOI. Există avantaje semnificative pentru anumite companii să se mute la NOI. Este o stare de spirit și unii oameni sunt de gând să cred asta.”

în Cazul în expansiune la nivel mondial este în mintea ta, Bizer susține, apoi construirea o gândire la nivel mondial de la început este crucială. “Dacă nu’t de a începe cu această mentalitate, atunci cum să te convertească la această mentalitate? Este foarte complicat să faci asta. Dacă persoanele pe care le angajează nu’t de a vorbi limba engleză de la început, cum ai de gând să rezolve această problemă mai târziu de-a lungul drum? La început, dacă unii fac si altii nu’t l’e întotdeauna o să fie greu pentru unul sau altul să se refere.

pentru a alege între unul de celălalt, Bizer consideră start-up ar trebui să du-te pentru unul care este disponibil la îndemână. “De lucru pentru a face este de a face pur și simplu cel mai bun lucru care le puteți face chiar acum,”, sfătuiește el.

 

post ar Trebui să startup cred locale înainte de a merge la nivel mondial? Rene Schob (KPMG), Dan Lupu (Earlybird) și David Bizer (Talent Fântână) cota de sfatul lor appeared first on Business Review.

Ar trebui să startup cred locale înainte de a merge la nivel mondial? Rene Schob (KPMG), Dan Lupu (Earlybird) și David Bizer (Talent Fântână) cota de sfatul lor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *