Samsung Experience Store se redeschide în parteneriat cu Avenir Telecom

DISTRIBUIE

Samsung Electronics România a redeschis Experiență Magazin, producătorul coreean a’s primul personalizate magazin în România și Europa de Est. Redeschiderea magazinului a fost făcută în parteneriat cu Avenir Telecom, o companie cu mai mult de 21 ani de experiență pe piața românească și unul dintre cei mai cunoscuți retaileri GSM de pe piața locală prin Internity lanț.

Samsung Experience Store simbolizează cele mai indraznete formă de reprezentare de brand și este parte a companiei’s ADN-ul. Magazinul se concentrează pe oferirea de produs îmbunătățit experiențe în contextul adaptării la noul stil de viață de consum și transformându-le în vânzări, precum și încorporarea experiențelor inovatoare cu Samsung tehnologii.

Unele dintre noile caracteristici aduse înapoi la Samsung Experience Store sunt Servicii pentru Clienți de Nivel 2 și Biroul de Serviciu. De acum, prin intermediul Serviciului Clienți de Nivel 2, Samsung clienții au posibilitatea de a accesa servicii în termen de o oră sau personaliza produsele lor cu gravura laser. De asemenea, prin Biroul de Serviciu, clienții pot achiziționa cu ușurință produsul pe care îl doriți și să aibă acces la servicii, cum ar fi configurarea produsului, învățare rapidă, transfer de date, upgrade-uri de software și reinstalări, sau predarea și preluarea produsului lăsat în funcțiune.

Samsung Experience Store, de asemenea, integreaza tehnologia oferite de TPS se Angajeze, devenind primul magazin fizic din România să reacționeze în mod dinamic și în timp real la nevoile clienților săi. În plus, conținutul de ecrane de la Samsung Experience Store va fi schimbat în mod automat, astfel încât vizitatorii să vadă produse și accesorii care sunt relevante pentru ei.

The post Samsung Experience Store se redeschide în parteneriat cu Avenir Telecom a apărut pentru prima dată pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *