Românii petrec pe flori de până la 350 RON pe perioada sărbătorilor de iarnă

DISTRIBUIE

Românii petrec pe flori de până la 350 RON pe perioada sărbătorilor de iarnă

Românii sunt mai generoase în perioada sărbătorilor de iarnă decât în restul anului și ei cheltuiesc mai mulți bani pe flori în magazine de flori, chiar daca florile nu sunt singurele produse în coșul de cumpărături, în funcție de Magnolie Floare de Rețea.

consumatorii români se îndreaptă spre flori și specifice aranjamente florale în această perioadă a anului. Au cea mai mare comanda buchete si aranjamente care conțin roșu și alb flori, mai ales trandafiri.

de Crăciun este vedeta sezonului, în timp ce coronitele de Craciun sunt printre cele mai populare produse comandate in aceasta perioada.

Potrivit Magnolia de date, clienții finali de a genera cea mai mare parte a vânzărilor, aproximativ 80-85 la sută, dar segmentul corporate este în creștere rapidă. Ambele B2C și clienții de afaceri preferă pachete tematice, cum ar fi cosuri cadou și flori, în această perioadă a anului.

“decembrie este, fără îndoială, un moment în care oamenii sunt mai generoși și mai atent la cei pe care îi iubesc. Sumele alocate sunt mai mari în luna decembrie, ca valoare a comenzilor este sporită de cadouri și coșuri cu alimente care completeaza ordinele în această perioadă. Românii cheltuiesc între RON 300 și 350 de cadouri de Craciun, o cifră care a crescut datorită adiacente de produse (alimentare, cosuri cadou, etc.) adăugat la comenzi,”, spune Gabriela Mărginean, PR manager Floraria Magnolia.

Astfel, sumele alocate în această perioadă sunt 20-25 la sută mai mare decât în mod normal de luni, având în vedere că, în medie, bugetele alocate sunt între 250 LEI și 280.

Pentru acest an, Magnolie Floare anticipează o creștere cu 20% a vânzărilor față de aceeași perioadă a anului trecut.

decembrie este a treia cea mai importantă lună de vânzări după februarie și Martie

Potrivit Gabriela Marginean, decembrie produce aproximativ 9 la sută din vânzările totale în întregul an calendaristic, luând de asemenea în considerare, în special de luni, respectiv februarie și Martie, care sunt marcate de Valentine’s Day și Dragobete, respectiv Mărțișor și Internaționale Femei’s Day. Acesta din urmă generează aproximativ 34 de procente din totalul vânzărilor anuale.

Cu o cifra de afaceri de peste 5,7 milioane de EURO în primele nouă luni ale acestui an, Magnolia detine cea mai importanta florarie online, magnolia.ro, și o rețea de magazine de florar în zece orașe, reședințe de județ (Cluj – Napoca, Bistrita, Baia Mare, Oradea, Târgu-Mureș, Brașov, Constanța, Galați, Timișoara) și din București.

În plus, colaborează cu peste 58.000 internaționale florarii din 140 de țări, facilitând astfel livrarea florilor oriunde în lume. Florăriile Magnolia oferi clienților cu buchete și aranjamente florale pentru orice ocazie.

“bucuria de a face pe cineva fericit nu cunoaște limite sau distanțe. Livram flori oriunde în lume, peste 20, dar mai ales oameni fericiți, și asta ne dă cea mai mare satisfacție,”, spune Gabriel Molnar, fondatorul Magnolia Florarii.

The post Românii petrec pe flori de până la 350 RON pe perioada sărbătorilor de iarnă appeared first on Business Review.

Românii petrec pe flori de până la 350 RON pe perioada sărbătorilor de iarnă

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *