Romanian PR Award 2018 alege câștigătorii

DISTRIBUIE

Romanian PR Award 2018 alege câștigătorii

Rogalski Damaschin Public Relations a fost desemnat române Agenția de PR a Anului la cea de-a 16-a ediție a Romanian PR Award, care a anuntat castigatorii in cadrul unei gale care a avut loc la JW Marriott din București.

De Romanita Oprea

„este a treia oară în carieră când Romanian PR Award juriul selectează noi să fim Agenția Anului, adăugând un motiv in plus de bucurie pentru cei 10 ani de aniversare. În această toamnă marchează 10 ani de când ne-am propus să creăm pozitiv impact social și economic și cred că ne-am’am abătut de la această promisiune. Pentru a 3-Agenție de An titlul, nu trebuie să reinventăm nimic în comparație cu 10 ani în urmă: de fiecare dată, am prezentat judecătorilor de fond campanii, construit în jurul oamenilor interes legitim pentru a trăi o viață mai bună. Am avut și vom continua să dețină la această promisiune care, pentru noi, este un element identitar fundamental. Aș dori să mulțumesc colegilor noștri, clienții, partenerii și, de asemenea, criticii noștri pentru a ne ajuta să rămână „bun avocaților”,” a declarat Eliza Rogalski, Director de Strategie & Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations

„Cele mai dificile în comunicare este, probabil, pentru a rămâne relevante pe termen lung, să aibă substanță, curaj, o doză mare de realism și un grăunte de idealism. În fiecare an și cu fiecare proiect, suntem în căutarea de a deschide noi perspective și de a crea idei pentru a aduce o valoare reală pentru întreprinderi aparținând clienților noștri. Reușim să facem acest lucru deoarece avem aproape o echipă extraordinară, colegii noștri, oameni cu pasiune și energie suficient pentru a muta munții. Vreau să le mulțumesc, pentru clienti, pentru familia noastra extinsa, parteneri din industrie și colegii pentru ceea ce am reușit să facem împreună. Felicitări tuturor!”, a adăugat Alina Damaschin, Lider Creativ & Managing Partner Rogalski Damaschin Public Relations

Comunicatorul Anului, trofeul a fost acordat de către juriu pentru fondatorii Daruieste Viata Asociere, Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu.

„duo-ul format de Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu scoate din clișeu zonă că „este posibil” ca, in Romania de azi, am auzit a spus ca o șoaptă sau cu îndoieli, în mod excesiv și fără o bază reală. Carmen și Oana sunt dovedind că un spital pentru copii care suferă de cancer pot fi construite, în ciuda autorităților și înlocuirea lor. O fac pentru România ce instituțiile statului ar trebui să. Pentru că ei nu au timp de pierdut. Se poate lupta cu birocrația și să dea speranță la modul cel mai concret. Se presupune că, acestea sunt puternice și sunt un exemplu pentru societatea civilă este un organism viu, gata să lupte. Ele nu sunt doar construirea unui spital, ei construi încredere și un discurs public pe ceea ce vor și solidaritatea sunt ca un fel de existente”, a declarat Unna Sișu, Juratul Romanian PR Award.

„Profesionist de PR a Anului” a mers la Cristina Putan și Oltea Zambori, „PR In-house de Echipa Anului” a mers la echipa de comunicare de la EFdeN, în timp ce „PR Innovator of the year” titlul a fost anunțat de către MedLife & MSL Practica.

„cea Mai bună Utilizare a PR Measurement & Evaluare” a mers la MagiCamp & Rogalski Damaschin Public Relations & Jazz de Comunicare: #TogetherForMagicHome și MSD România &Rogalski Damaschin Public Relations & Afaceri Publice, Comunicare: de a Proteja aripile ei”.

Cea de-a 16-a ediție a concursului a fost susținută de către un juriu internațional cu reprezentanți din SUA, marea BRITANIE, Germania, Italia, Suedia, cehia, Olanda, Serbia, Rusia și România.

lista cu finalista a 16-a ediție a Romanian PR Award este disponibil aici

Romanian PR Award este susținut de Telekom România, partener principal, de către partenerii Raiffeisen Bank, Coca-Cola HBC Romania, Lidl, Ursus Breweries, MedLife, KFC, Banca Transilvania, Grupul Renault, Samsung, logistic parteneri Crama Liliac, 360Revolution, JW Marriott, TNT România și mass-media, parteneri Cariere, PR Romania, IAA, IQAds, Adhugger, CSR România și Zelist.

 

post Romanian PR Award 2018 alege câștigătorii apărut pentru prima dată pe Business Review.

Romanian PR Award 2018 alege câștigătorii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *