Reuters: Facebook planificare reguli mai stricte pentru anunțurile politice în țările care se pregătesc pentru alegeri importante

DISTRIBUIE

Facebook a declarat marți că l-ar extinde unele dintre sale politice regulile de publicitate și instrumente pentru reducerea alegeri interferențe în India, Nigeria, Ucraina și Uniunea Europeană se pregătește pentru alegeri importante în următoarele câteva luni, potrivit Reuters.

Facebook a fost utilizat pe scară largă de către grupurile politice din întreaga lume pentru a distribui materiale de campanie, știri false și de propagandă. Facebook spune că unele dintre anunțurile pot alegerilor încalcă regulile și politicile companiei.

platforma De social media, în primul rând a introdus măsuri pentru a spori supravegherea anunțurile politice de anul trecut.

Începând de astăzi în Nigeria, doar publicitate amplasate în interiorul țării va fi capabil de a rula de publicitate electorală, a declarat că Facebook este director al politicii globale și de mobilizare, Katie Harbath, într-un interviu. Aceeași politică va fi aplicată în Ucraina în luna februarie. Cele două țări vor vota pentru un nou președinte în acest an.

India va avea alegeri generale în această primăvară, iar Facebook va plasa publicitate electorală într-o bază de bibliotecă on-line, care va ține-le timp de șapte ani. Acest tip de arhivă a fost deja utilizat în SUA, Brazilia și marea Britanie. Arhiva va conține informații de contact pentru unele anunțuri cumpărători sau lor oficiale de reglementare a certificatelor. Pentru persoane fizice de a cumpara politice ads, Facebook a declarat că va asigura enumerate numele meciuri de guvern-emise de documente.

în țările UE, care vor vota pentru Parlamentul European în luna Mai, va primi o versiune la fel de autorizație și transparența sistemului.

variația Facebook politicile depinde de regiune, legile locale și cerințele de la guverne și grupuri ale societății civile.

Facebook a spus că a fost încă de cântărire politici pentru Australia, Indonezia, Israel și Filipine, care au toate viitoarele cheia alegerilor din acest an. Oficialii companiei au declarat că speră să aibă un set de instrumente care pot fi aplicate pentru agenții de publicitate la nivel global până la sfârșitul lunii iunie.

 

post Reuters: Facebook planificare reguli mai stricte pentru anunțurile politice în țările care se pregătesc pentru alegeri importante apărut pentru prima dată pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *