Noi tendințe în Romania piața de retail: hipermarketurile pierdut teren în fața supermarket-uri și magazine moderne

DISTRIBUIE

Noi tendințe în Romania piața de retail: hipermarketurile pierdut teren în fața supermarket-uri și magazine moderne

gospodăriile din românia au crescut cheltuielile pe bunuri de consum de 6.4 la sută în primele nouă luni ale acestui an, dar creșterea prețurilor a fost responsabil pentru mare parte din această evoluție, potrivit unui comunicat de cercetare și analiză a companiei – GfK.

„Potrivit Eurostat, inflația prețurilor alimentelor a crescut cu 4 la sută, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Chiar și în acest context, volumele achiziționate a crescut cu aproape 2 la sută, dar Românii nu au migrat la preț mai mare segmente cum s-a întâmplat anul trecut”, a spus GfK.

comerțul Modern canale consolida poziția lor dominantă pe piață și deține în prezent aproape 60% din totalul consumului casnic de achiziții.

Printre canale comerciale moderne, hipermarketuri rămâne principala destinație pentru cumpărături de familie, dar ei continuă să piardă teren în detrimentul altor formate. Supermarket-uri, pe de altă parte, au cea mai dinamică creștere a cotei de piață între ianuarie și septembrie 2018.

frecvența de cumpărare a crescut cel mai mult în acest tip de comerț modern format – cu 6 la sută față de ianuarie-septembrie 2017.

magazine de tip Discount a avut a doua cea mai mare creștere a cotei de piață. În spatele acestei dezvoltări sunt în principal cele mai mari sume cheltuite pe o achiziție vizita. În medie, o familie frunze RON 42 într-o vizită în aceste formate.

Moderne magazine au consolidat poziția lor pentru cumpărături acasă, la fel de bine. Aceste magazine au fost alese de aproape 4 din 10 familii pentru cumpărături acasă, 15 la sută mai mult decât anul trecut.

creșterea numărului de cumpărători în aceste magazine, de asemenea, vine ca urmare a nivelului ridicat de expansiune, care a continuat și în primele nouă luni ale acestui an. De la cumpărături acasă perspectivă, consum mare segmentele de produs au crescut.

The post Noile tendințe în România’s piata de retail: hipermarketurile pierdut teren în fața supermarket-uri moderne și magazine apărut pentru prima dată pe Business Review.

Noi tendințe în Romania piața de retail: hipermarketurile pierdut teren în fața supermarket-uri și magazine moderne

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *