MRM//McCann numit Agenția Anului; KFC numit Digital Client Anului la Internetics 2018

DISTRIBUIE

MRM//McCann numit Agenția Anului; KFC numit Digital Client Anului la Internetics 2018

în Timpul Internetics 2018 Gala de Premiere, festivalul care celebreaza digital de informații care a avut loc aseară la Atelier DESCHIS, 48 de trofee au fost acordate (19 medalii de Aur, 26 de Argint și 1 Grand Prix).

De Romanita Oprea

Agenția de An, trofeul a mers la MRM // McCann, care a primit 13 trofee și 5 nominalizări, în timp ce Digital Client al Anului de către glo trofeu, a stabilit pentru prima dată pe baza de notare și toate premiile primite, a mers la KFC, pentru câștigarea 4 de Aur, 2 de Argint trofee și a primit o altă nominalizare.

în General, 15 agenții și companii a urcat pe scena de la Internetics 2018, după cum urmează: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Prieteni TBWA București, Jazz Comunicare, Kubis Interactive, Leo Burnett București, Lidl Romania, MRM // McCann, MSL Practica, MullenLowe București, Publicis România, Tribal Worldwide Romania, WOPA, United Media & Heist Industries.

Potrivit cumulat puncte de premii și nominalizări, top cele mai premiate agenții au fost: 1. MRM // McCann; 2. Leo Burnett București; 3. Jazz De Comunicare; 4. Publicis Romania; 5. MSL Practica.

clienti de top au fost: 1. KFC; 2. Telekom (2 medalii de Aur, 2 de Argint și 4 nominalizări); 3. Coca-Cola (2 medalii de Aur, 3 de Argint și 4 nominalizări); 4. Lidl România (2 medalii de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizări) și 5. Sistemul Medical MedLife (3 Medalii De Aur).

MRM // McCann a castigat premii pentru lucrările „KFC – Studycoin” (2 trofee de Aur, în „Microsite” și „Gamification” și 2 de Argint trofee în „Plină Campanie Digitală: de vânzare cu Amănuntul” și „Digital Brand Experience” ), „KFC – Sociale-Mă” (2 trofee de Aur „în Plină Campanie Digitală: de vânzare cu Amănuntul” și „On-line Conținut de Marcă”), „VODAFONE – Derulând Prin Viață” (2 trofee de Aur în două secțiuni la Digital Ambarcațiuni – cel Mai bun site-Ul de Conținut și cele mai Bune Web Design), „Coca-Cola Brățară &Amp; #8211; Artiștii sunt de asteptare” (1 Argint în Campanii Mobile), „Coca-Cola &Amp; #8211; Inna cutii album muzical” (1 Aur în componentă Digitală de o campanie integrata: FMCG – Băuturi), „Coca-Cola & #8211; #samefeeling” (1 Aur la Virală Non Video), „Coca-Cola &Amp; #8211; Instagram page” (1 Argint în Paginile de Social Media) și „Coca-Cola &Amp; #8211; Sărbătorile vin înapoi. Din nou.” (1 Argint în Virală Non Video).

Leo Burnett București a plecat acasa cu 5 trofee pentru „TELEKOM „niciun ROMÂN NU a LĂSAT în URMĂ” (1 Aur pentru „Online PR Proiecte Speciale”), „Telekom Vloggers’ SWAP” (1 Aur pentru „Brand Asociat Comunități”), „Telekom NELIMITAT de VARĂ PLAYLIST” (2 medalii de Argint în secțiunile de „Social Media Speciale Mecanica” și „Brand Construit Comunități”) și 1 de Argint pentru „PAMPERS – „noapte Bună, grijile” cântec de Leagăn”, în secțiunea „Digital componenta a unui sistem integrat de campanie: FMCG –Non food”.

Jazz Communication, prima agenție independentă în ultima noapte de top, a câștigat nouă premii pentru campania Magic Home &Amp; #8211; „Ia un Scaun #togetherformagichome” (1 Aur la Video Virale, 1 de Aur la „Digital componenta a unui sistem integrat de campanie: campanii Sociale, politice și de conștientizare mesaje”, un Aur care a adus, de asemenea, un Grand Prix în sub-categoria componente Digitale de o campanie integrata din Campanii Interactive). Agenția a câștigat încă 2 trofee pentru „Lidl e 2 milioane+ Departamentului” – Aur în secțiunea „mass-Media Sociale Speciale Mecanica” și o medalie de Argint la „On-line Conținut de Marcă”.

mai Mult decât atât, Jazz a câștigat un premiu special numit „Traiasca capra vecinului” (trăiască capra vecinului) de la GMP si Webstyler.

jurați acordat, de asemenea, alte 6 proiecte cu Aur: „Replate Deșeurilor” la „cel Mai bun site-Ul de Conținut” // MullenLowe București, „Lidl Romania Instagram” la „Pagini de Social Media” // Lidl România, „Vodafone [email protected]” în Aplicații Mobile // FCB Bucharest și „Mâine’s Tehnologie”, în secțiunile „Online PR Proiecte Speciale”, „Digital Brand Experience” și „Digital componenta a unui sistem integrat de campanie:” Servicii de // MSL Practica.

În sub-categoria „Social Media”, susținute de Globaworth, au fost oferite 15 trofee: 6 medalii de Aur pentru „Ia un Scaun #togetherformagichome” (Jazz de Comunicație) – Video Virale, „Coca-Cola & #8211; #samefeeling” – Virale Non Videoclip, „Lidl Romania Instagram” (Lidl Romania) – Pagina Social Media, „Lidl e 2 milioane+ Departamentul” (Jazz de Comunicare) – Social Media Speciale Mecanica, „Mâine’s Tehnologie” (MSL Practica) și „TELEKOM „niciun ROMÂN NU a LĂSAT în URMĂ” – PR Online de Proiecte Speciale și 9 medalii de Argint pentru „SUPER TOP – Glet Bogat sau Mor Încercând’” (Friends TBWA București) – Video Virale, „Coca-Cola &Amp; #8211; Sărbătorile vin înapoi. Din nou.” (MRM // McCann) – Virale Non Videoclip, „Lidl e cel mai mare Hater Fan” (Lidl România) – Virale Non Videoclip, „Mega Felii de Viață De Pe Instagram” (United Media & Heist Industries) și „Coca-Cola &Amp; #8211; Instagram page” (MRM // McCann) – Pagini de Social Media, „Telekom NELIMITAT de VARĂ PLAYLIST” (Leo Burnett București) și „Samsung Live Muzeu” (Centrade Cheil) – Social Media Speciale Mecanica, Jurnal din Ură (Tribal Worldwide Romania) si „Replate Deșeuri” (MullenLowe București) – Online PR Proiecte Speciale.

În sub-categoria „Mobile”, susținută de către McDonald ‘ s, au fost oferite 2 trofee: 1 de Aur pentru „Vodafone [email protected]” (FCB Bucharest) și 1 de Argint pentru „Coca-Cola Brățară &Amp; #8211; Artiștii sunt de asteptare” (MRM // McCann). Au fost, de asemenea, 3 nominalizări pentru „Hai Samurai (Du-te Samurai)” (Cohn & Jansen JWT) – Aplicații Mobile și „KFC – Sociale Mine (MRM // McCann)”, „4Geography (Publicis Romania)” – Campanii Mobile.

„Digital Meșteșug”, sub-categorie susținută de Rompetrol, a dat 3 trofee de Aur: 2 pentru „VODAFONE – Derulând Prin Viață” (MRM // McCann) – cel Mai bun Website Design și cele mai Bune de Conținut site-Ul și 1 pentru „Replate Deșeuri” (MullenLowe București) – cel Mai bun site-Ul de Conținut, plus 1 de Argint pentru „Muzeul de Distractiv Retro” (Kubis Interactive) – cel Mai bun site-Ul de Design.

„On-line Conținut de Marcă”, unul dintre cele mai disputate secțiuni, prezentate de Grolsch, acordat 1 de Aur pentru „KFC – Sociale Mine” (MRM // McCann) și 1 de Argint pentru „Lidl e 2 milioane+ Departamentul” (Jazz de Comunicare). Secțiunile avut, de asemenea, 2more nominalizări: „Bucătar de Ureche” (Instantaneu de Comunicare) și „PAMPERS – „noapte Bună, grijile” cântec de Leagăn” (Leo Burnett Romania).

Absolut sprijinit „Digital Brand Experience”, au fost judecători premiat cu Aur „Mâine’s Tehnologie” (MSL Practica), cu Argint „KFC – Studycoin” (MRM // McCann) și „Samsung Live Muzeu” (Centrade Cheil) și 2 nominalizări pentru „4Geography” și „Doodle Rogojini”, ambele de la Publicis Romania.

mai Mult decât atât, în afara concursului au fost acordate următoarele premii speciale:

Premiul Special Al Juriuluicea Mai bună Utilizare a Tehnologiei: „Mâine’s Tehnologie” de la MSL Practica pentru Medlife (un proiect thatalso primit 3 trofee de Aur în fiecare dintre concurentei mari categorii);

YouTube Premiul Special – YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „Vodafone Smart Familie Probam filtre” de la McCann Worldgroup Romania, WaveMaker;

YOUTUBE ADS LEADERBOARD ALEGEREA OAMENILOR Premiul Special pentru campania JobZZ.ro – Mecanicii de 23 Communication Ideas, în urma voturilor date de către cei prezenți la Gală;

Premiul Special pentru inovație în digital out of home pentru 3 proiecte: „Perfect De Proiect” (agenției: Kubis Interactive, brand: Pilsner Urquell), „Heineken 0.0” (agenții: Starcom, Impuls, Tribal Worldwide, brand: Heineken 0.0) și pentru „O Noapte Galerie + Artivive – Realitate Augmentată Artă”;

În competiția din acest an a intrat 149 de lucrări de la 25 de agenții și companii, pentru 47 de marci, jurizat de 52 de specialiști.

 

post MRM//McCann numit Agenția Anului; KFC numit Digital Client Anului la Internetics 2018 apărut pentru prima dată pe Business Review.

MRM//McCann numit Agenția Anului; KFC numit Digital Client Anului la Internetics 2018

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *