Cele mai multe comercianții cu amănuntul Europene sunt conștienți de plată nou standard de securitate care intră în vigoare în septembrie 2019

DISTRIBUIE

Chiar dacă creșterea de comert digital este un colac de salvare pentru mulți comercianți cu amănuntul, 75 la sută din comercianții cu amănuntul online din țări Europene nu sunt conștienți de plată nou standard de securitate, care va intra în vigoare de anul viitor, potrivit unui studiu efectuat de Mastercard pe un mic grup de comercianți cu amănuntul on-line în Europa.

EMV Autentificare 3D Secure, care a fost dezvoltat pentru a îmbunătăți experiența consumatorilor atunci când fac plăți digitale, va intra într-o nouă eră a standardelor de securitate pentru tranzacții on-line și se va transforma SCA (Consum Puternic de Autentificare) într-un punct de referință al industriei, de sprijinire a noilor tehnologii, cum ar fi autentificare biometrică.

în Ciuda acestor schimbări, în urma intrării în vigoare a Revizuit Europeană Directiva privind Serviciile de Plată (DSP 2) în septembrie 2019, doar 14 la sută dintre comercianții online care au participat la studiu au pus deja în aplicare SCA standard, 51 la sută dintre ei spun că va fi pregătit după septembrie 2019 sau care au planuri de a implementa noul standard de securitate.

SCA standard va fi obligatorie o dată la PSD2 Europene Directivă intră în vigoare. Cu toate acestea, înainte de intrarea în vigoare a directivei, comercianții cu amănuntul online trebuie să se pregătească și să ia următoarele măsuri:

  1. Pentru a contacta acceptarea banca sau furnizorul de servicii de plată și a se asigura că afacerea este gata și s-a înscris în Identitatea Verifica sistemul.
  2. de A educa consumatorii – ei trebuie să știe că plata lor experiență va fi îmbunătățit și că noile măsuri vor beneficia de ele: ei nu vor mai trebui să păstreze parolele lor și să acorde mai multă siguranță.

În paralel, băncile emitente va inscrie, de asemenea, carte de identitate titularilor și a le oferi îmbunătățită metode de autentificare, inclusiv biometrice de autentificare.

În contextul schimbărilor aduse de vigoarea de PSD2, Mastercard’s scopul este de a oferi clientilor cu cea mai plăcută experiență de plată, lansarea Mastercard Identity Check – o extrem de performante soluție bazată pe EMV 3DS, permite consumatorilor să plătească fără probleme. Ca atât de mulți consumatori sunt obișnuiți să finalizeze un singur clic comanda, noua Mastercard soluție este conceput pentru a minimiza orice situație care poate apărea în procesul de finalizare a unei comenzi. În același timp, Identitatea Verifica integrează toate PSD2 stricte de consum cerințele de autentificare, care va începe să se aplice de la 14 septembrie 2019 în 31 de țări Europene.

“Chiar dacă digitale cu amănuntul continuă să crească într-un ritm accelerat, ceea ce este extrem de benefic pentru comercianții cu amănuntul online, de dezvoltare, de asemenea, pune presiune pe retaileri’ umeri, care trebuie să se asigure că tranzacțiile digitale sunt sigure și fără probleme. Am făcut primul succes EMV 3DS tranzacție în luna septembrie. Suntem încântați să oferim Identitatea noastră Verifica cu soluție integrată EMV 3DS, folosind în timp real metode de autentificare, cum ar fi parole dinamice și elementele biometrice integrate (inclusiv a amprentelor digitale, recunoașterea facială, iris și de recunoaștere a vocii) pentru a oferi o experiență online mai sigure, potrivit pentru viitorul e-commerce,”, a spus Cosmin Vladimirescu, country manager, Mastercard Romania.

Înainte de a lansa, Mastercard Identity Check a trecut printr-o faza de test, care a văzut reduce nivelul de fraudă și numărul de tranzacții a scăzut, și permite consumatorilor să se autentifice fără probleme. Prin urmare, Mastercard Identity Check, nu numai ca ofera consumatorilor cu o experiență de plată, dar, de asemenea, ajută la creșterea profiturilor comercianților și emitenții de carduri.

“În contextul digital commerce deveni o normă, și noi door-to-door cerințele de reglementare, sunt necesare soluții inovatoare pentru a asigura comercianții cu amănuntul online continua să ofere clienților lor cu același nivel de satisfacție ca și mai înainte. Ca Mastercard Identity Check este capabil să realizeze schimbul de 10 ori mai multe date între comercianți și emitenți decât curentă de autentificare a mesajelor, suntem hotărâți să ridice steagul pentru autentificare,”, a adăugat Vladimirescu.

The post cele Mai multe comercianții cu amănuntul Europene sunt conștienți de plată nou standard de securitate care intră în vigoare în septembrie 2019 apărut pentru prima dată pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *