GMP Advertising si Webstyler semn sărbătorile de Crăciun campania Timisoreana

DISTRIBUIE

GMP Advertising si Webstyler semn sărbătorile de Crăciun campania Timisoreana

GMP Advertising si Webstyler au semnat Timisoreana campanie care invită Românii să o unică digitală concurs, pentru șansa de a petrece o zi de concediu la domiciliu, având o stea ca un oaspete.

De Romanita Oprea

„platforma #sarbatoriacasa (holidaysathome) a crescut de la an la an, dar anul acesta am vrut să-i văd mai aproape de consumatori, pentru a afla ce Sarbatori acasa (Sărbătorile acasă) înseamnă pentru ei și de a ajuta ei să le petreacă un sejur de neuitat mod, împreună cu cei dragi lor. Influencer Marketing a fost și încă mai este în trend și participanții au concurat pentru a crea conținut pentru a echipa cu Andra, Adi Hadean sau Pavel Bartos”, a spus Elena Ciric, Cap de Social Media Webstyler.

în Acest an’s, campania a început pe 15 noiembrie și se termină exact de Crăciun. Concurența dintre cele trei echipe are loc pe https://www.beretimisoreana.ro/sarbatoriacasa și pe https://www.facebook.com/BereTimisoreana și are trei etape: introducerea, provocările și acasă de sărbători. După ce a terminat prezentarea și jurizarea etape, la trei stele va prezenta alegerile lor și-a format echipe se vor lupta pentru public’s de voturi, iar câștigătorul va pleca acasă de sărbători s-au alăturat de stele, reprezentând echipa lor.

„știm cât de important este să-și petreacă sărbătorile alături de cei dragi, și în acest an am dorit să aducem consumatorilor noștri acasă și nu într-un mod obișnuit, dar cu mare fast! Și cum am putea face asta fără Adi Hadean, Andra si Pavel Bartos, oameni pentru care a fi acasă de sărbători înseamnă atât de mult?! Alături de ei am făcut această campanie foarte atractiv concurs, care va aduce câștigătorilor marilor sărbători, alături de cei dragi,”, a spus Theodor Sandu, creative director GMP Advertising, coordonatorul Timisoreana brand.

video care a început campania, trei stele, ofera Români invitația de a se alătura ei în această competiție și spun povești despre cântec, bucurie, umor și mare alimente, toate acestea în timpul sărbătorilor de iarnă’ spirit.

GMP si Webstyler echipa pentru: Bogdan Nitu (General Manager Webstyler), Elena Ciric (Cap de Social Media), Theodor Sandu (Creative Director), Felicia Batovici (Group Account Director), Manuela Dospina (Junior Strategie Planner), Raisa Soare (Copywriter), Cosmin Nicola (Art Director), Ioana Dumitrascuta (Senior Account Manager), Georgiana Bulagea (Social Media Executive), Cosmin Panait (Backend Developer), Maria Manole (Junior Social Media Executive), Cosmin Hritcu (O/V Producator).

Credit la fața locului: Spider Group, regizorul Millo Simulov.

echipa Timisoreana: Mihai Barsan (Vicepresedinte de Marketing), Iulia Dobre (Senior Brand Manager), Ioana Popescu (Brand Manager), Andrei Uta (Manager de Proiect).

 

post GMP Advertising si Webstyler semn sărbătorile de Crăciun Timisoreana campanie apărut pentru prima dată pe Business Review.

GMP Advertising si Webstyler semn sărbătorile de Crăciun campania Timisoreana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *