GMP Advertising si WEBSTYLER merge

DISTRIBUIE

GMP Advertising si WEBSTYLER merge

română agentiile GMP Advertising si Webstyler a anunțat fuziunea lor, cu Bogdan Nitu numit Director General al entitate nou format, numit GMP+Webstyler. Fuziunea celor două agenții se bazează pe un produs nou și o nouă filosofie în ceea ce marci de comunicare este abordată într-o manieră integrată.

De Romanita Oprea

„cu Adevărat important este consecința fuzionează GMP si Webstyler, și anume produs, vom livra clientilor nostri. Este nefiresc în 2018 pentru a gestiona un brand pe secțiuni sau separat pe canale. Comunicarea trebuie să fie integrate, pentru că noi construim branduri și nu separat TVCs sau activelor digitale și, astăzi, punctele de contact se amestecă cu consumatorul este mai mult și mai diferit de un public-țintă la alta”, a declarat Bogdan Nitu, General Manager GMP+Webstyler și Fondator Webstyler.

acționarilor a fuzionat agenția Felix Tataru, Bogdan Nitu si Georgiana Cujbă. Felix Tătaru, fondatorul GMP Advertising, va continua să fie implicat în toate proiectele strategice care implică consultanță în calitate de președinte al GMP Group, entitate care include, de asemenea, GMP PR, Point Public Affairs și Capitolul 4 România.

„experienței interne de la IAA mi-a arătat că, în contextul când totul în jur se transformă, comunicare întreprinderile trebuie să urmeze tendința. Sir Martin Sorell, a declarat recent că industria de comunicare trebuie să se schimbe radical, lateral. Nu există nici modele internaționale de succes încă, dar știm că avem nevoie să reinventeze, să crească tineri în mentalitatea și comportamentul, pentru a fi mai agil, să se uite pentru mai mult sens în ceea ce facem, la fel cum fac oamenii care ne sunt de orientare cu branduri de comunicare”, a mai spus Felix Tataru, Presedinte GMP Group.

GMP si Webstyler au o colaborare de lungă durată și, în ultimul an, echipele din cele două agenții mixte, creând o nouă, comună echipa de 70 de angajați.

„este o mișcare îndrăzneață am lucrat spre o bună parte din 2018, care te scoate din zona de confort pentru că nu știți unde vă sunt obtinerea și nu s-au scris în piatră promisiuni în timpul procesului de fuziune. Dar, dacă vrem un produs adaptat la următoarele lacrimi, trebuie să presupunem că, pentru confortul nu a mers mână în mână cu inovația. Și asta este valabil pentru toți oamenii din agenție, motiv pentru care vreau să mulțumesc colegilor care cred în viziunea noastră comună și să continue cu noi, dar, de asemenea, la oameni noi, care ne-au alăturat în ultimele luni, acordarea de credite pentru visul nostru. Cred că agenția de viitor trebuie să trăiască într-o versiune beta, ușor să se adapteze și gata să se integreze rapid o nouă expertiză și procesele de muncă,” a adăugat Bogdan Nițu.

GMP+Webstyler pariurile pe creativitate și consultanță.

 

post GMP Advertising si WEBSTYLER merge apărut pentru prima dată pe Business Review.

GMP Advertising si WEBSTYLER merge

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *