Flightclaim.ro fișierele 25 de procese împotriva companiilor aeriene din Romania

DISTRIBUIE

Flightclaim.ro fișierele 25 de procese împotriva companiilor aeriene din Romania

Pe fondul creșterii traficului aerian din București și alte mari aeroporturi din țară, precum și creșterea costurilor scăzute frecvențe, cererea pentru FlightClaim.ro’s servicii pentru a obține despăgubiri pentru avion de pasageri a crescut cu mai mult de 450% în 2018, comparativ cu anul 2017.

numărul de procese cu companiile aeriene care întârzie plățile pentru sumele pe care le datorează pentru pasageri a crescut, de asemenea, în mod proporțional. FlightClaim.ro’s juridică echipa a deschis în ultimele două luni peste 25 de procese împotriva companiilor aeriene prezente în România, pentru compensații nu sunt plătite în română pasageri, la nici un cost pentru pasageri afectați.

În total, un număr total de 67 de cazuri sunt în prezent deschise împotriva a 14 transportatorii aerieni. Soluția de notificare instanțelor este adresat numai atunci când compania aeriană refuză sau întârzieri de plată de pasageri, iar pasagerii sunt 100 la sută, dreptul la despăgubiri pentru întârzieri sau anulări.

FlightClaim.ro, împreună cu echipa de avocati cu care se lucrează, formulează petiția să dea în judecată și urmează toți pașii pentru a finaliza procesul judiciar, care poate dura până la 4 luni în primul rând, în scopul de a obține o decizie executorie. Toate cazurile finalizate până acum au avut rezultate pozitive și pasagerii au primit despăgubiri de până la 600 EUR per persoană, compania fiind cea care susține, de asemenea, FlightClaim.ro’s cheltuielile de judecată.

„Experienta in domeniu ne ajută să anticipăm și invalida companiile aeriene’ de apărare, astfel încât suntem încrezători că vom continua să-și păstreze 100% rata de câștig în instanță”, a spus FlightClaims’s UE avocat.

care sunt situațiile în care companiile aeriene refuză sau întârzie plata de despăgubiri?

principala scuză invocată de companiile aeriene este prezența unor circumstanțe extraordinare care ar fi cauzat zboruri să fie întârziate sau anulate. Printre acestea se numără instabilitatea politică, condițiile meteorologice, siguranța pasagerilor riscuri sau greve în operațiuni de transport aerian. Practica judiciară a arătat că acestea sunt doar motive pentru a descuraja pasagerii din susținând drepturile lor, care este de ce FlightClaim.ro colaborează cu o echipă de avocați din România și alte țări Europene să preia toate cazurile de refuz sau întârziere la plată de către companiile aeriene.

Unele companii aeriene plătească numai pe baza unui ordin judecătoresc, cu recunoașterea creanțelor înainte de primul proces (pentru a evita adăugarea de cheltuieli de judecată).

Unele companii aeriene apel pentru pasager nu a fost la bord, mai ales pentru cei cu care și check-in bagaj de mână care nu se prezintă la biroul de check-in pentru a înregistra de la aeroport, după ce au învățat că zborul este anulat sau întârziat foarte mult.

„cele Mai multe probleme apar de la pasageri fiind slab informați despre drepturile lor. L’s-a complicat pentru un individ de a acționa și de a lupta în instanță împotriva marile companii aeriene și care’s, de ce la FlightClaim.ro oferim gratuit judiciare servicii de reprezentare pentru situațiile în care compania aeriană nu recunoaște pasageri’s, de compensare și întârzia soluționarea cererii formulate de către FlightClaim.ro în numele său. Cele mai multe ori, nici o instanță nu se ajunge la o decizie, compania a acceptat să plătească pentru a evita adăugarea de costuri”, a spus Cees Werff, directorul general de la firma olandeză Susține Corporation Rețea, care detine FlightClaim brand în toată Europa, inclusiv FlightClaim.ro care ajută pasagerii în România.

în Funcție de lungimea de întârziere, pasagerii sunt eligibile pentru acordarea de despăgubiri între 250 de EURO și 600 de EURO de persoană, plus alte cheltuieli. Mai puțin de 10% din pasagerii afectați de zboruri anulate, întârziate sau refuzată îmbarcarea pretinde despăgubiri de la companiile aeriene sau firme specializate.

Acest procent extrem de mic se datorează cunoașterea slabă de pasageri’ drepturile, dificultatea de a intra în contact direct cu compania aeriană, sau pur și simplu lipsa de timp. La FlightClaim.ro procesul de a obține despăgubiri este foarte simplu: pasagerul nu achită nimic, trimite detaliile de zbor a companiei, care permite pentru a obține despăgubiri, și să se ocupe de întregul proces cu compania aeriană.

post Flightclaim.ro fișierele 25 de procese împotriva companiilor aeriene în România appeared first on Business Review.

Flightclaim.ro fișierele 25 de procese împotriva companiilor aeriene din Romania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *