FAN Courier și Mărcile prezente Curier in Actiune, filmul

DISTRIBUIE

FAN Courier și Mărcile prezente Curier in Actiune, filmul

de La creatorii de filme Greu de Livrat (Greu de Livrat), Curieri de Sacrificiu (Sacrificiu Curieri) si Livrare: Imposibila (de Livrare: Imposibil), Marchează și FAN Courier se prezintă acțiune erai cu nerabdare de așteptare pentru. L’s nu este un film artistic, dar o campanie despre ce înseamnă să fii un curier, sau în alte cuvinte, inamicul public numărul unu în perioada de reduceri.

De Romanita Oprea

Chiar dacă volumul de livrări crește significanlty în această perioadă, numărul de curieri rămâne aceeași. Același lucru se întâmplă cu drumurile si traficul. Mai mult decât atât, de cele mai multe ori, magazinele online trimite pachete la sfârșitul perioada de deducere, nu imediat dupa comanda. În timpul sărbătorilor și campaniile de promovare, e-commerce ordine exploda și curierii nevoie să se ocupe de avalanșa de colete și critici.

’e adevărat că nu toate lucrurile merg perfect, dar asta este ceea ce se întâmplă atunci când misiunea ta este de a fi în mai multe locuri în același timp, ca Moș Crăciun. Agenția’s provocarea a fost de a arăta tuturor că o livrare este mult mai complicat decât pare la prima vedere și de a pune în vedere eforturile depuse de fiecare curier.

campania “Curier in Actiune” (Curier în Acțiune) prezinta principalii actori se confruntă ei înșiși cu o misiune imposibilă de fiecare dată când prețurile scad sau sezonul de vacanță vine. Pentru că, la fel de dificil ca misiunea ar putea fi, cineva trebuie să și-o asume. Prin urmare, Marks’ echipa a decis să facă o parodie a filmelor de acțiune, în scopul de a arăta, cu umor, că, deși se confruntă cu o sarcină copleșitoare, curierii nu’t așa ușor. L’e un mesaj de a recunoaște imperfecțiunile, dar, de asemenea, un memento al faptului că numai în filme eroi pasaj cu bine de obstacole imposibile. Restul de oameni normali pot doar să încerc.

„de cele Mai multe ori clienții nu’t de capabil pentru a vedea imaginea generală de o livrare. Cum ar fi, de exemplu, un drum blocat de la București’s, de ieșire poate întârzia livrările în Sibiu de o zi întreagă. Ne-am dorit pentru a preîntâmpina toate aceste nemulțumiri cu privire la întârziere printr-o transparent, deschis campanie care va prezenta situația cu umor, pentru că’s de ajuns că ne-am’re morocănos la locul de muncă, în trafic sau când ne-am aștepta pentru livrare,”, a spus Roxana Magopet, Marketing & PR Manager FAN Courier.

imaginea campaniei este comunicată prin cinema, OOH, radio, mass-media sociale și pe www.curierinactiune.ro, în cazul în care oricine poate intra în tipul de livrare’s cu pielea, pentru o șansă de a câștiga premiile puse în joc.

on-line joc de acțiune este plasată într-o lume unde reducerile au invadat Internetul și soarta parcele sunt în mâinile unui singur om: de curierat. Provocarea pe care agenția este de a pune acolo este simplu: să ia de curierat’s loc și să se joace (pe propriul risc), livra cât mai multe pachete și de a câștiga premii ca în filme, cum ar fi gadget-uri se răcească și accesorii. Orașul va continua să arunce obstacole în calea ta. Mai mare scorul dvs., cu atât mai mare șansele de a câștiga.

în Afară de valoarea de divertisment, ideea a fost de a oferi jucătorilor șansa de a înțelege mai bine ce înseamnă să traverseze orașul de la un colț la altul, contra cronometru. Numărul de joc a fost introdus, 60.000 în prima lună de campanie, și numărul de peste 3000 de jucatori care a jucat, în medie, de 45 de ori, a arătat FAN Courier și Mărci care au reușit în scopul lor.

„TVCs urmați ghinioane de patru curieri prin unghiul de clișee cinematografice specifice pentru acest tip de film și ele sunt construite pe structura de un trailer, cu sneak peeks că sunt trezit curiozitatea. Pentru că, de Black Friday, fiecare livrare este un thriller,”, a spus Sabina Stănciucu, Copywriter Mărci.

echipele responsabile pentru campanie au fost după cum urmează:

Semne

Mia Munteanu, Client Service Director
Paula Matei, Manager de Cont
Andrei Enache, Digital Manager de Proiect
Dan Hagiu, Director de Creatie
Sabina Stănciucu, Copywriter
Irina Radu, Copywriter

Bogdan Boiangiu, Director artistic
Bogdan Vintila, Directorul de Artă
Lucian Moisei, DTP
Bogdan Miinescu, Front-End Programator
Radu Cioran, Back-End Programator

FAN Courier

Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager
Adriana Manu, Asistent Marketing Manager

Studioset

Dan Mateescu, Producator
Adrian Smarandache, Producător Executiv
Alina David, Producator
Iulia Dancila, Unitate de Producție Manager
Goran Mihailov, Director
Sabina Frunză, DIrector artistic
Violeta Brie, Cheie de Make-up & Păr
Bogdan Filip, DOP

 

post FAN Courier și Mărcile prezente Curier in Actiune, filmul a apărut pentru prima dată pe Business Review.

FAN Courier și Mărcile prezente Curier in Actiune, filmul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *