eMag Deschide România programul a atras peste 1.300 de mici antreprenori și Ong-uri, generate RON 11 milioane de dolari în vânzări în 2 ani

DISTRIBUIE

eMag Deschide România programul a atras peste 1.300 de mici antreprenori și Ong-uri, generate RON 11 milioane de dolari în vânzări în 2 ani

după Doi ani de la lansare, „Open România” („Deschide România”), program inițiat de către eMAG pentru a sprijini micii întreprinzători au reușit să atragă peste 1.300 de producători și întreprinderile sociale sau organizații non-guvernamentale din cele 41 de județe ale țării.

“eMag susține antreprenoriatul în toate formele sale și ne bucurăm că prin intermediul Open România platforma am fost capabil de a transfera acest spirit antreprenorial pentru companiile mai mici peste tot în țară, sprijinind astfel creșterea lor și să contribuie la dezvoltarea comunităților lor,”, a spus Florin Filote, director eMAG Marketplace.

“pe parcursul acestui an, aproximativ 50 de companii noi au înscris în program în fiecare lună, ceea ce pentru noi este o confirmare a faptului că scopul nostru de a aduce valoare a micilor producători, prin facilitarea accesului la un modern canal de vânzări, care oferă deschiderea spre o piață de milioane de clienți a fost atins. Vom continua să investim în Open România, astfel încât, începând din a doua jumătate a anului viitor, vom premia cele mai bune practici, oferind recunoaștere a celor mai performante firme participante la program sau pentru cei care vor demonstra că au avut un mare impact social.”

până în prezent de la lansarea sa, Open România a generat peste 60.000 de comenzi și vânzări în valoare LEI 11 milioane de euro pentru producătorii români care participă la program, provenind din vânzarea de 160 000 de produse.

Cele mai bine vandute produse au fost acasă, home deco, copii’s și femei’s articole (genți de mână și accesorii sau încălțăminte) sau men’s accesorii.

Pornind de la convingerea că economia socială este fundamentul oricărei societăți sănătoase, Open România programul a fost creat pentru micii producători, de auto-finanțare a activităților de producție Ong-uri și Pfa-urile care produc produse de artizanat pentru a le oferi acces rapid la o vânzare pe piață prin vânzări on-line, astfel încât acestea pot intensifica afacerile lor de a ajunge la un public mult mai larg. Producătorii înscriși în program poate avea orice domeniu de activitate, cu excepția industriei alimentare. Pentru ca un producător pentru a fi eligibile, cifra de afaceri înregistrată în anul fiscal încheiat nu trebuie să depășească 500.000 LEI. Participanții înscriși în program beneficiază de o taxă specială schema cu o reducere de 50 la sută, în timp ce Ong-urile au 0% comision.

Comercianților care intenționează să vândă pe platforma eMAG Marketplace sub Open România program trebuie să facă produsele lor exclusiv în România, în conformitate cu toate normele legale și reglementările aplicabile, și produsele lor pot include, de asemenea, ambarcațiunile de produsele realizate în serii mici.

post eMag’s Open România programul a atras peste 1.300 de mici antreprenori și Ong-uri, generate RON 11 milioane de dolari în vânzări în 2 ani appeared first on Business Review.

eMag Deschide România programul a atras peste 1.300 de mici antreprenori și Ong-uri, generate RON 11 milioane de dolari în vânzări în 2 ani

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *