eMAG, devine cel de-al doilea român unicorn. Iulian Stanciu, CEO: „Când am început ți-am spus colegii mei am vrut o afacere de miliarde de dolari”

DISTRIBUIE

eMAG, devine cel de-al doilea român unicorn. Iulian Stanciu, CEO: „Când am început ți-am spus colegii mei am vrut o afacere de miliarde de dolari”

Romania are un al doilea unicorn după UiPath, ca eMAG a fost evaluată la peste 1 miliard de DOLARI de către acționarul său principal Naspers. Evaluarea a fost confirmat pentru Business Review de către CEO-ul Iulian Stanciu, care, de asemenea, a spus că acest lucru a fost un obiectiv a avut stabilit pentru companie de la început.

“am știut de la început că eMAG ar putea să crească în ceva mare. De când am venit eu la eMAG am’am spus oamenilor că am vrut să fie o afacere de miliarde de dolari. Ei au spus,’re nebun! Avem prea multe probleme! Am fost-și pierde clienții, serviciile nu au fost mari, dar sunt câteva lucruri care au fost foarte bune: Radu Apostolescu, care a creat brand-ul, a fost un vizionar, ca el l-a construit pentru a fi orientate spre client. Bogdan Vlad, un alt fondator, cel care a construit back-end tehnologie, de asemenea, a avut o abordare vizionară. Pentru viziunile lor am adăugat cunoștințele mele de finanțe și de conducere. Creșterea se datorează în principal finanțarea pe care eMAG le-a primit. Avem 200 de milioane de DOLARI în finanțare. Puteți face o mulțime de lucruri cu acest tip de bani”, a declarat Iulian Stanciu pentru Business Review.

eMag este o companie romaneasca infiintata in anul 2001, un pionier al româniei de piață on-line, care are, de asemenea, o prezență în Bulgaria, Ungaria și Polonia. Timp de 17 ani, compania a fost în mod constant de a investi în tehnologie bazată pe servicii dezvoltate în România care ajută clienții să economisească timp și bani.

compania A fost, de asemenea, afectate de criza economică pe care România și întreaga lume cu experiență de zece ani în urmă, dar a reușit să treci peste asta și nu numai supraviețui, dar, de asemenea, să crească.

“Am avut de a reduce cheltuielile și ordinele de aproximativ 30 la sută. Piața a scăzut cu 60 la sută. Dar, în 2009, atunci când concurenții noștri au avut istoric de accidente, am crescut cu 10 la sută”, a spus Stanciu, vorbește despre criza economică.

eMag a devenit lider de electro-IT de piață, depășind principalul său concurent Altex în termeni de vânzări. Este, de asemenea, cunoscut pentru Black Friday, eveniment care a introdus în România de mai mulți ani în urmă, care este acum utilizat pe întreg sectorul de retail.

“Antreprenoriatul este ca o magie: ai pus în lucru, ai pus în capitală, și ce iese din ea face lucruri bune atât pentru comunitate, cât și pentru companie”, spune Stanciu.

post eMAG, devine cel de-al doilea român unicorn. Iulian Stanciu, CEO-ul: “Când am început ți-am spus colegii mei am vrut o afacere de miliarde de dolari” appeared first on Business Review.

eMAG, devine cel de-al doilea român unicorn. Iulian Stanciu, CEO: „Când am început ți-am spus colegii mei am vrut o afacere de miliarde de dolari”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *