Dragos Anastasiu dezvoltarea TravelBrands agentie de turism cu venituri reduse pentru clienții

DISTRIBUIE

Eurolines group este dezvoltarea unui nou tip de turism agenție de brand numit TravelBrands, menit să acopere clientii cu venituri mici, potrivit Profit.ro. Compania detinuta de Dragos Anastasiu vrea să deschidă 40 de locații în întreaga țară, în următorii 2 ani.

Șase agenții sunt deja deschise în București, Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu jiu și Vaslui, iar brandul vrea să devină una dintre primele 5 tour-operatorii după deschiderea restul de locurile planificate.

TravelBrands vinde vacanțe în Grecia, Bulgaria, Turcia și România. Agenția este prezent la Târgul de Turism al româniei are loc între 15 noiembrie și 18 de la Romexpo. La târg, agenția oferte early-booking vacanțe cu prețuri mai mici.

post Dragos Anastasiu dezvoltarea TravelBrands agentie de turism cu venituri reduse pentru clienții apărut pentru prima dată pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *