Cohn&Jansen JWT salută George, un BCR de inovare

DISTRIBUIE

Cohn&Jansen JWT salută George, un BCR de inovare

George, noul digital platforma bancar de la BCR, a fost lansat în România de către Cohn&Jansen JWT. Dezvoltat pentru România prin BCR, alături de Erste Group Bank start-up fintech, platforma George este deja prezent pe piețe precum Austria, Republica cehă și Slovacia.

De Romanita Oprea

„George reprezintă un nou mod de a face banking, creat pentru epoca digitală în care trăim. Și pentru că George este un produs revoluționar, avem nevoie de un egal de lansare în România. Și propunerea de poziționare ca <<Primul bancar inteligent>> (prima bancar inteligent) a fost exact ideea de care aveam nevoie”, a spus Laura Andrei (director de Marketing BCR).

întreaga strategie de comunicare pentru lansarea, de poziționare, de la lansarea conceptului și creative execuții au fost dezvoltate de către BCR echipa de marketing împreună cu Cohn&Jansen JWT în România.

„principala provocare cu Care ne-am confruntat cu noi înșine fost dificultăți în a explica inovatoare și complexă de produse pentru piața de masă țintă. Acest lucru este cum am ajuns la strategia de comunicare de plasarea George lângă lucrurile care sunt deja super-familiar pentru oameni, dar, în același timp inovatoare, în scopul de a fi mai ușor pentru ei să-l înțeleagă”, a spus Diana Caracota (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT).

prin Urmare, campania de lansare a avut o puternica componenta de teasing, unic în România, în care tehnologia cool salutat George. Mesajele, creat în parteneriat cu branduri precum Samsung, BMW, Uber și Pegas, au fost prezentate la TV, OOH, BTL si Online și laminate în între 22 septembrie – 22 octombrie. Evenimentul de lansare a avut loc la iMapp București și a fost susținută de video-mapping proiecții speciale și activări pentru fiecare parteneriat.

Dacă la faza de teasing George a fost salutat de lucrurile care sunt a placut, la a descoperi rolurile s-au inversat și George sfârșește prin a saluta-le înapoi.

„la fel de intuitiv Ca o rețea socială. La fel de repede ca un motor de căutare. La fel de inteligent ca un smartphone… numai în acest fel puteți înțelege că George vine cu o nouă experiență bancară, făcând apel la viața modernă de oameni”, a continuat Diana Caracota (Senior Strategic Planner). „Prin urmare, pentru ca iti place design-ul, lui George îi place la fel de bine. Pentru că îți place tehnologia, îi place prea. Și așa mai departe”.

Începând cu 22 octombriend, campania a continuat sub conceptul „George e ca tine” (George este ca tine), cu execuții TV, OOH si Online.

Participanții la campanie sunt incluse:

De la BCRpentru: Ionut Stanimir, Marketing & Comunicare Director Executiv; Laura Andrei, director de Marketing; Nicoleta Andreea Deliu, director de Comunicare; Ana Maria Ghiurca, Digital Marketing Coordinator; Adrian Saveanu, George Brand Manager; Cristian Pirvu, Specialist Online ; Maria Laura Plugaru, Comunicare On-line de Specialitate; Catalin Ionita, Corporate Communication Coordinator; Monica Georgescu, Comunicare Internă Expert; Cornelia Pleșoianu, Activare de Brand Coordonator; Adrian Stanciu, Merchandising Expert.

De la Cohn&Jansen JWT: Andrei Cohn, Creative Director &Managing Partner; Alex Negoescu, Directorul de creatie; Catalina Ceparu, Copywriter; Andrei Beșliu, Directorul artistic; Diana Caracota, Strategic Planner; Ruxandra Savulescu, Client Service Director; Arina Stoenica, Account Director; Oana Stirbu, Manager de Cont; Ilinca Dumitrescu, Producător AV; Cristian Dobre, BTL & Manager de Producție.

De la Atelierul: Andrei Dutulescu, Managing Director; Ennifer Anefi, Copywriter; Lucian Sora, Web designer.

De la DNA: Mihai Modalca, manager de Producție; Alina Mircea, Postptroduction manager; Andu Radu, Editor; Liviu Miron, Grafică.

post Cohn&Jansen JWT salută George, un BCR inovare apărut pentru prima dată pe Business Review.

Cohn&Jansen JWT salută George, un BCR de inovare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *