Brandient a lucra pe Oradea, destinație brand

DISTRIBUIE

Brandient a lucra pe Oradea, destinație brand

Brandient a fost contactat de către Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune (APTOR) pentru conceptualizarea și consolidarea Oradea brand de destinație. Proiectul simbolic a început pe 1 decembrie, cu proiect programat să fie finalizat și lansat în Mai 2019. Contractul este în urma dispozițiilor legale privind proiecte publice și include un pro-bono componentă oferite de Brandient.

De Romanita Oprea

Crearea unui oraș de brand este un hotel modern de abordare strategică a relației orașul are cu locuitorii săi, vizitatori (turiști) și investitori, toate acestea fiind interesate în dezvoltarea orașului.

„Suntem onorați și recunoscători pentru APTOR și primaria Oradea pentru oportunitatea de a fi parteneri într-un proiect strategic de astfel de aplicare. Într-un mai mult și mai îngrijorătoare în contextul în ceea ce privește România e de-populație, din echipele de conducere ca cel condus de Oradea primar, Ilie Bolojan, s-au dovedit a fi singura soluție pentru a genera progres la nivel regional, pentru a atrage investitori, turiști și de consumatori, interesați de produsele locale și, nu în ultimul rând, pentru a opri exodul tinerilor și talent. Oradea a devenit, în ultimii ani, un model de inteligent și vizionar administrației și este acum la nivel atunci când este nevoie de instrumente moderne pentru a gestiona destinație de afaceri”, a declarat Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient.

proiectul va fi coordonat de Mihai Jurca, director executiv APTOR, și va fi sprijinit de un comitet director, care include reprezentanți ai întreprinderilor locale, de învățământ, instituții de cultură și artă, tineri și studenți, de religii și unii lideri de opinie locali.

„Modelarea-un oraș de brand este un efort de noi a început la începutul anului 2018, cu un concurs public care, în afară de aceasta nu a reușit să desemneze un câștigător, a asigurat un nivel de transparență obligatoriu pentru astfel de proiecte (a se vedea site-ul www.brandoradea.ro). Nu am reușit să desemneze un câștigător pentru că nici o propunere ne-a convins dintr-o perspectivă strategică și a trebuit să ne recunoaștem limitele și să accepte cu umilință observații și critici constructive din partea participanților și a publicului. Este clar un brand nu poate fi conceptualizat printr-un concurs public și, urmând această logică, am decis sa abordam cele mai recunoscute de specialiștii români în domeniu și suntem fericiți au acceptat provocarea noastră și propunerea. În același timp, suntem convinși că Brandient munca și expertiza va fi un factor care va aduce un plus de valoare orașului, și acest ultim motiv este scopul atribuită procesul de branding din Oradea. Ne bucurăm și suntem onorați de încrederea și sprijinul Brandient a oferit pentru noi, atunci când au decis să construiască împreună acest proiect, știind din experiență și numeroase premii internaționale obținute de echipa Brandient pentru importante proiecte de branding”, a mai spus Mihai Jurca.

proiectul va suferi numeroase etape, începând cu consultărilor cu părțile interesate și va continua cu brand-conceptualizarea la ideologică și la nivel vizual, crearea și proiectare pentru beton manifestări de brand. Pentru acest lucru, Brandient va face disponibile pentru orașul Oradea intreaga echipa de consultanti si designeri, sub conducerea Aneta Bogdan FCIM, Managing Partner Brandient, și Cristian Kit Paul, Creative Director Brandient.

 

post Brandient pentru a lucra pe Oradea, destinație brand apărut pentru prima dată pe Business Review.

Brandient a lucra pe Oradea, destinație brand

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *