BR INTERVIU | Cristina Hanganu (Lidl Romania): Durabilitatea ar trebui să fie o parte integrantă a fiecărei afaceri

DISTRIBUIE

Cristina Hanganu, comunicare și CSR director la Lidl Romania, spune Business Review despre viziunea companiei de sustenabilitate și principalele proiecte implementate pe piața din românia.

De Anda Sebesi

Ce este Lidl România abordarea sustenabilității și care sunt principalele acțiuni pe care le-au luat în acest sens pe piața locală?

Suntem o afacere în creștere, peste media pieței, și în scopul de a continua același ritm de creștere, este vital pentru noi să acționeze în mod responsabil în orice domeniu în care suntem prezenți, de a construi și de a dezvolta noi înșine într-o manieră durabilă și să contribuie la o mai puternică societate. Mai presus de orice altceva, este un mod responsabil de a face afaceri, conectarea tuturor zonelor de influență a durabilității: economice, sociale și de mediu. Întreaga strategie este reflectată în toate operațiunile noastre și este construit în jurul a cinci piloni de responsabilitate: sortiment, societate, mediu, angajați și parteneri.

Pot să vă împărtășesc câteva exemple de bune practici durabile inițiative care compania dvs. a implementat?

eficiența modelului nostru de afaceri, unități de sustenabilitate în toate cele cinci piloni. Am lansat primul nostru raport de sustenabilitate în luna Mai a acestui an pentru a prezenta în detaliu cele mai importante măsuri responsabile și rezultatele pe care le-au înregistrat în fiecare stâlp.

De exemplu, ne-am extins magazinele noastre și logistică rețea folosind doar eco-friendly tehnologii și soluții cu impact redus asupra mediului. Lidl este sediul central este cel mai recent rezultat al durabilă inițiative în construcții, devenind una dintre cele mai importante clădiri verzi din țară. În plus, deși am crescut numărul de magazine, am reușit să reducem consumul de energie pe metru pătrat, prin toate măsurile de eficiență energetică adoptate pentru a obține internațional cel mai înalt standard de management al energiei, ISO 50001.

în Plus, dezvoltarea de furnizorii locali a fost întotdeauna o prioritate pentru noi. Una dintre cele mai mari angajamente este de a crește numărul de furnizori locali și, în consecință, numărul de produse fabricate în România. În analiza perioadă de primul nostru raport de sustenabilitate (Martie 1st 2016 – 28 februarieron 2017), am reușit să creștem numărul de produse achiziționate de la furnizori locali cu 29,1 la sută, iar numărul de furnizori locali care au devenit partenerii noștri de 11,2 la sută.

mai Mult decât atât, o parte integrantă a noastră durabilă acțiuni este colectarea selectivă a deșeurilor. În fiecare an ne propunem pentru a crește cantitatea de deșeuri colectate selectiv în cadrul companiei de magazine, depozite, sedii și birouri regionale. Ca urmare, în anul 2016, cantitatea totală colectată selectiv și trimise la centrele de reciclare a depășit 23,360 tone.

Lidl impactul asupra societății este un important pilon al strategiei de dezvoltare durabilă. Până acum, am susținut Ong-uri cu mai mult de 4 milioane de EURO. Investim constant în proiecte educaționale și susține în continuare inițiativele reducerea impactului negativ asupra mediului. De exemplu, anul trecut, am lansat Lidl Subvențiile Comunitare platformă care își propune să sprijine proiecte cu impact pe termen lung implementate de Ong-uri. În 2017, am donat 770.000 de EURO pentru 18 proiecte. Platforma este acum la a doua rundă de finanțare, în prezent, finanțarea a 20 de Ong-uri, cu o investiție de 650.000 de EURO.

În plus față de Lidl Subvențiile Comunitare platforma, clientii nostri pentru implicarea în acțiuni sociale este foarte importantă pentru noi și de aceea, în fiecare an, susținem patru diferite Ong-uri, prin organizarea de campanii de donare de la case de marcat, în toate Lidl magazine în întreaga țară.

de asemenea, Vom investi în dezvoltarea de facilități pentru angajații noștri, în conformitate cu model de afaceri sustenabil.

În opinia ta, care sunt principalele diferențe între piața românească și mai dezvoltate, atunci când vine vorba de afaceri sustenabile?

Noi credem cu tărie că dezvoltarea durabilă ar trebui să fie o parte integrantă a fiecărei afaceri, de conducere, soluții și măsuri, astfel încât acesta poate avea un impact pozitiv nu numai pe termen scurt, dar pe termen lung, cu rezultate relevante pentru generațiile viitoare. Am observat că, tot mai mult, firmele sunt mult mai deschise să pună în aplicare practici de management responsabile și au înțeles implicațiile nesustenabile de performanță. Acest lucru vine ca părțile interesate sunt toate prioritizarea durabilitatea mai mult și mai mult ca un aspect esențial și cerând mai multă eficiență în performanța economică. Acesta este motivul pentru rapoarte de sustenabilitate va deveni o inițiativă proactivă prezenta mai des pe piață.

post BR INTERVIU | Cristina Hanganu (Lidl Romania): Durabilitatea ar trebui să fie o parte integrantă a fiecărei afaceri appeared first on Business Review.

BR INTERVIU | Cristina Hanganu (Lidl Romania): Durabilitatea ar trebui să fie o parte integrantă a fiecărei afaceri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *