BR ANALIZĂ. Realitate virtuală și augmentată infiltreze artă și comunicare scena

DISTRIBUIE

Virtuală și realitate augmentată sunt schimbarea industriilor creative și pune un mai mare și mai mare amprenta pe modul în piețe, cum ar fi mass-media & publicitate, arte și arhitectură sunt în curs de dezvoltare și evoluție pe piața românească de peisaj.

De Romanita Oprea

Potrivit Digital Recapitulare 2018, creat de Pod – Golin social media & digital hub – și bloggerul Alex Ciucă (Hoinaru), Realitate Augmentată (AR) este de a face modificări la interacțiunea dintre branduri și consumatori, și, prin urmare, va ridica amestec de offline-online prin experiențele virale elemente adăugate în timp real de la un magazin de vizita sau în timp ce caută peste un flyer. O tendință de creștere este Realitatea Virtuală (VR), alimentat prin diversitatea și accesibilitatea crescândă de ochelari VR’ modele.

Marcand cea de-a 18-a ediție, Festivalul Internetics, un proiect inițiat de către Institutul, are scopul de a sărbători industriei digitale prin VR, AR digital instalații de expoziție, Internetics Interactive Expo. Expoziția prezintă modul în care tehnologiile digitale și a industriilor creative de a interacționa, care permite vizitatorilor să exploreze conținutul creativ într-un context nou și dintr-o perspectivă captivantă. În același timp, oferă un spațiu în care vizitatorul interacționează cu proiecte digitale în arta, jocuri de noroc și de divertisment, sociale, comerciale și domenii, produse de studiouri internaționale, precum și de autoritățile locale sector digital.

Kitra la Internetics Expo 2018

expoziția include, de asemenea, proiecte care propun o nouă perspectivă asupra educației și captivantă moduri de învățare. Reprezentant de care este aplicația creată de Vreestory care permite retrăirea vie de la Marea unire, la 1 decembrie 1918. În România centenarului an a expoziției vizitatorii vor avea ocazia unică de a interacționa cu personalități importante din acea vreme, recreat cu precizie. Aceeași categorie include proiectul De Lecție de Anatomie, creat de UniVRse, care permite didactice de explorare, în profunzime, a anatomiei umane. VR secțiunea dispune de un Lucru Real documentar, de către directorul Benoit Felici, care oferă spectatorului o călătorie virtuală într-un univers paralel, a cărui acțiune se dezvoltă în China false orașe.

De la arta la educație și înapoi

în Afară de a fi o formă de artă și tehnologice de explorare, VR poate fi o metodă de confruntarea cu propriile temeri și de a găsi curajul necesar pentru a le confrunta. Richie scândură, aplicația propusă de Buclă Solutii de Realitate Virtuală, provocări publice să-și înfrunte frica de inaltimi. Acțiunea are loc la ultimul etaj al unui zgârie-nori. La aceeași categorie, de asemenea, include Cutie de Temeri, care reunește peste 100 de fobii umane prezentate de Wikipedia. De asemenea conectat la centenarul prin lansarea proiectului Acum 100 de ani (100 de ani), Historia Rediviva marchează începutul conceptul Vizual Istorie, o captivantă, gamefied abordare, o dramatizat mod de a prezenta informatii istorice, adus în prezent prin mijloace vizuale, folosind tehnologia 3D și de realitate virtuală. În acest fel, istoria devine divertisment. Proiectul se adresează în principal tinerilor, folosind tehnologia ca un autentic instrument de interacțiune, bazat pe empatie.

Sweet Damage Crew, la cea de-a treia ediție a Nopții Galerie

„România are un foarte pasionat legătură cu AR și VR industrie. Cu siguranță are un potențial imens și o scânteie creativă. Eu personal cunosc cel puțin patru la cinci locală VR studios, antreprenoriat exemple chiar aici, în capitală. Suntem prieteni și de a lucra îndeaproape cu Gateway VR Studio, care pe cea de-a doua ediție a București Tehnologia Săptămână s-au îmbogățit orașul cu V/ARTA – în cazul în Care Realitatea se Întâlnește Street Art, un eveniment la care am apreciat colaborari pe live pictură cu artiști de stradă, cum ar fi Ortaku, Serebe, D21, Lucian Sandu-Milea și Irlo Doidoi”, a comentat Andrei Bucureci, co-proprietar și director de creație al Creionetica.

Sweet Damage Crew, la cea de-a treia ediție a Nopții Galerie

agenția De sine (Creionetica), este acum în construcție în București și România propriul proiect special: A4Activism – Activist Poster Săptămână. Aceasta este o platformă de construirea unui pod între asociații și organizații ale societății civile, social și de mediu (cauze) si artisti/designeri, atât locale, cât și internaționale. În acest an, inspirat de O Noapte Galerie, s-au apropiat Pisica Patrata – Alexandru Ciubotariu, primul român artist de stradă, de asemenea, un angajat artist care a lucrat cu WWF-România și arhitect asociații, și a creat sociale, cărți de benzi desenate privind drepturile omului.

un Alt mare brand, de data asta o bancă, BRD – Groupe Société Générale, a luat parte la cea de-a 25-a ediție a Târgului Internațional de Comerț cu instalarea Laboratorul de Imaginar (Imaginar de Laborator). Dezvoltat de scenograful Adrian Damian și BRD – Groupe Société Générale, s-a propus o nouă experiență de realitate augmentată, permițându publice de a interacționa într-un mod unic maniere cu o serie de lucrări scrise de celebrul scriitori de science-fiction. Oaspeții au avut posibilitatea să interacționeze cu instalarea prin Hololens, ochelarii cu o hologramă și LEAP Motion sensors următoarele lor mișcări de mână.

VR și AR merge la nivel național

Iar Bucureștiul nu este singurul oraș în care VR și AR expoziții și evenimente au loc. Din 2016 Cluj-Napoca a avut propriile sale VR club și în acest an, în Cluj Zile, prima aplicație VR explorare a orașului, Experiență Cluj, a fost lansat. Aplicația oferă în prezent trei tururi virtuale, create ca trei experiențe unice, care permit 360 ° panorame, cu utilizatori capabili să se deplaseze de la o înălțime de 70 de metri și cu o viteză medie de 50 km/oră. Mai multe tururi virtuale sunt setate pentru a fi adăugate în curând. În plus, Clujul este gazda Clujotronic tech și festivalul culturii, unde VR și AR fanii se pot bucura de experiențe diferite. Un muzeu virtual, în VR și AR, de asemenea, va fi creat în Timișoara, aplicația fiind capabil să „spună povești” din Timisoara clădiri istorice, atunci când utilizatorii le trece. „Timișoara a avut, de asemenea, Simultan Festival, care în 2017 avut de-a 12-a ediție, numit Viitor Posibil. Scopul este atât de simplu și de reprezentant: crearea unei platforme pentru proiecte culturale contemporane, care folosesc tehnologia ca un artistică de exprimare. Mai mult decât atât, Cristian Vieriu, cu afaceri Sălbatice Proiect, este, de asemenea, împingând în mod constant limitele și condiția câțiva ani un interesant documentar 360 de clipuri video de spectacole de la Jazz TM festivalul de la Timișoara. Portofoliul său include o mulțime de digital tech animații și sunet modele, cum ar fi Interior8. Ultimul, dar nu cel mai puțin, trebuie să menționez Funky Cetățenilor, ONG-urilor, care au folosit AR foarte interesant, interactiv, cu un expoziția de fotografii: Protest, care a venit la viață pentru publicul experimentează prin intermediul telefoanelor lor inteligente”, a adăugat Bucureci.

post BR ANALIZĂ. Realitate virtuală și augmentată infiltreze artă și comunicare scenă a apărut mai întâi pe Business Review.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *