Best Digital MIXX, cea Mai bună Experiență Interactivă și Mai Experimentale și mai Inovatoare Campanie pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

DISTRIBUIE

Best Digital MIXX, cea Mai bună Experiență Interactivă și Mai Experimentale și mai Inovatoare Campanie pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

agentie digitala Kinecto Isobar a reușit să câștige trei dintre cele mai importante premii de la IAB MIXX Awards 2018 Gala. Agenția a câștigat pentru campania netăiate.ro, creat pentru Greenpeace România, titlul de „cel Mai Experimental și Inovatoare Campanie” și „Best Digital MIXX”.

De Romanita Oprea

Kinecto Isobar și Greenpeace România a vrut ca sunetul de pădure pentru a ajunge cât mai departe posibil, în scopul de importanța protejării pădurilor noastre să fie înțeleasă de cât mai mulți oameni posibil. netăiate.ro reprezintă un site unde oricine poate asculta și descărca gratuit un album muzical cu sunete de păduri virgine din țara noastră. În înregistrarea albumului a fost capturat, de asemenea, sunete reale de pădure virgină Museteica, în Făgăraș. Sunetele au fost oferite de trupa Coma, care le integrate în versiunea acustică a piesei lor Cel mai Frumos Loc De Pe Pamant (Cel mai frumos loc de pe Pământ) și care, de asemenea, a creat un video special pentru campanie. După Comă s-a alăturat campaniei, cu noi melodii si videoclipuri Pixeli și Moonlight Breakfast.

„Ne-am dorit să ia parte în a ajuta cauza a pădurilor din țara noastră, luând în considerare situația tragică în care sunt și, în același timp, o importanță enormă. Proiectul pornește de la o idee simplă: cum ar fi dacă de-a lungul pădurilor-ar stabili liniștea? Prin urmare, am vrut să reamintesc oamenilor că pădurile sunt o comoară și de ce merită să fie protejate, prin apelul la un sens special: audiere. Suntem fericiți că ne-am adunat în jurul nostru oameni care aveau dorința noastră și care a contribuit enorm la crearea sa – parteneri cum ar fi Coma, Laboratoare Creative, Pisica Albastru de Producții, fără a uita, desigur, de oameni dedicați în echipa Greenpeace România. Sperăm că eforturile noastre vor avea un rezultat, chiar daca pare mic – este nevoie doar de un impuls pentru boulder să se pună în mișcare,”, a spus Silvia Marinescu, creative strategist Kinecto Isobar.

echipele care au contribuit la netăiate.ro’s succes au fost următoarele:

Kinecto Isobar: Silvia Marinescu – Creative Strategist; Andrei Dumitrescu – Senior Art Director; Marius Vlad – Șeful de Design; Raluca Simion – Account Director; Radu Ionescu – Director de Creatie.

Greenpeace: Valentin Salageanu, coordonator de campanie pădurile și biodiversitatea; Irina Bandrabur, digital ninja; Carla Donciu, discret copac hugger & energie curată primadonna.

Parteneri: COMĂ, Laboratoare Creative, Pisica Albastru de Producție, Planul de Software 9.

„Într-o societate condusă de un peste limitele consumerism, ne-am uita mai mult și mai mult despre lucruri care sunt indispensabile. Sunt mândru că am putut fi parte dintr-un proiect care a determinat oamenii să înceapă să realizeze importanța naturii în viața noastră. În același timp, mă bucur că nu sunt renumite figuri publice, benzi, factori de influență, care se implică activ în acest tip de cauze, îi felicit pentru că au făcut din suflet și nu pentru propria lor imagine, pentru că ei știu și cred că pot schimba ceva din poziția în care se află. În final, premiul reprezintă pentru mine a fi de încredere și optimism cu privire la oameni’s percepție,”, a adăugat Marius Vlad, șeful de artă Kinecto Isobar.

Cel de-al treilea trofeu al serii a fost „Mai bună Experiență Interactivă”, a câștigat pentru campania „H. ELL Cyber Blestemat„, client Bitdefender Enterprise.

punctul De plecare al campaniei a fost cibernetice atașați WannaCry care a fost foarte aproape de a distruge lumea corporatistă. Aceasta a afectat peste 200.000 de calculatoare, de la mai mult de 100 de țări și a creat pagube de miliarde de dolari. Când haosul instalat, Bitdefender’s avansate capacități de detectare a interceptat un pericol cu mult timp inainte de lansarea oficiala de informare a publicului. O situație care a arătat Enterprise Bitdefender s-a dovedit încă o dată eficiența.

În acest context, agenția a ales posibilitatea de a transmite mai departe succes, prin utilizarea de infotainment, printr-un proiect unic, creat în colaborare cu Super-Erou. Prin urmare, Kinecto Isobar creat un personaj de benzi desenate H. ELL Cyber-a Blestemat. Hugh Ellington merge de la a fi un Chief Information Security Officer la o companie regulat, la poartă vina un dezastru mondial. Compania lui e slabă de securitate accidental ajută la eliberarea de un virus care sterge aproape întreaga populație a Pământului. Înainte-și-după apocalipsa povestea vine la viață printr-un web interactive-comic, care oferă o experiență multimedia captivantă.

„Când acest proiect a fost finalizat am fost foarte fericit de cum a iesit si sunt mândru de echipa mea. În acest context, un premiu reprezintă mult mai mult decât o mare bucurie. Să vezi că munca de echipă este apreciat și recunoscut înseamnă mult și te face să visezi chiar mai departe,” a declarat Lorena Ciobanu, Manager de Cont Kinecto Isobar.

La rândul său, Marius Vlad a adăugat:

„sunt fericit că a fost un superb proiect, pentru o nișă foarte țintă, pe enterprise parte, și premiul dovedește că digitale nu este doar despre mass-media sociale și de performanță, că oamenii sunt încă pofta de spus povești și web experiențe unice”.

Kinecto Isobar’s echipa a fost formată din: Vasi Tănase – Creative Strategist; Marius Vlad – Capul de Artă; Andrei Dumitrescu – Art Director; Alin Enulescu – Artă și Video; Lorena Ciobanu – Manager de Cont; Olivia Pop – Copie; Cristi Grigoratos – Account Executive; Catalina Pirvu – Account Executive; Carmen Simion – Noul Director de Afaceri Dentsu Egida Rețea.

clientul’s echipa: Alison Harris – nivel Mondial Șef al Întreprinderii de Marketing Digital;
Ema Negrisan – Content Marketing Manager, Bitdefender Enterprise.

„premiile înseamnă foarte mult pentru noi. Suntem foarte bucuroși că am primit o recunoaștere bine-meritata mai ales pentru două campanii în care am pus mult suflet și au crezut mulți. Ii multumim foarte mult clienților noștri pentru că au fost foarte deschis și a lucrat cu noi, cot la cot, pentru ca noi să reușim în lansarea acestor proiecte frumoase,” concluzionat Laura Birzu, Managing Director Kinecto Isobar.

IAB MIXX Awards câștigătorii vor fi recomandate pentru concursul international – IAB MIXX Europa 2019, care va avea loc la INTERACȚIONA eveniment în Varșovia, în iunie 2019.

Aceste trei trofee se vor alatura alte trei succese la IAB MIXX Awards edition: „Tuborg Party Manager” – Tuborg – gradul de Conștientizare de Brand și Poziționarea (2012), „Bursa Binelui” – BCR – cel Mai bun Nativ Campanie de Publicitate/Proiect (2013) și „Vizita Bogata” – cel Mai bun Digital Campanie de PR (2016).

restul de noapte câștigătorii au fost:

  • cel Mai bun Campanie de Brand: Manifest .california – Agenția: Mainstage; Client: California
  • cea Mai bună Performanță de Campanie: lansarea Produsului Samsung Galaxy S9|S9+ – Agenția: Starcom; Client: Samsung Electronics Romania
  • cel Mai bun Nativ campanie de Publicitate/proiect: Sandwich și du-te – Agenția: Ringier Romania; beneficiar: Hochland
  • cel Mai bun Video de Campanie: SUPER TOP – Glet Bogat sau Mor Încercând’ – Agenția: Friends TBWA client: Saint-Gobain Rigips România și 2 Milioane + Departamentului. O recepție de 24 de ore Facebook Live Sărbătoare – Agenția: Jazz Comunicare; Client: LIDL Romania
  • cel Mai bun Conținut Proiect de Marketing: Felicitari! Au castigat! – Agenție: în Primul rând Conținutul Studio; Client: Delaco
  • cel Mai bun Digital Campanie de PR – Cronicari digitali – Agenția: Zaga Brand; Beneficiar: Institutul Național al Patrimoniului
  • Buna Campanie de Social Media – Samsung Live Muzeu: Agenție: Centrade Integrated; Client: Samsung Romania
  • cel Mai bun Mobile de Campanie: „Cornetto” mini-joc: Agenție: Mindshare; Client: Unilever

 

 

post Best Digital MIXX, cea Mai bună Experiență Interactivă și Mai Experimentale și mai Inovatoare Campanie pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018 apărut pentru prima dată pe Business Review.

Best Digital MIXX, cea Mai bună Experiență Interactivă și Mai Experimentale și mai Inovatoare Campanie pentru Kinecto Isobar la IAB MIXX Awards 2018

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *