Baker Tilly lansează o nouă identitate vizuală, logo-ul și sloganul

DISTRIBUIE

Baker Tilly lansează o nouă identitate vizuală, logo-ul și sloganul

Baker Tilly International dezvaluie un nou logo, identitate vizuală și un nou scop, ca parte a evoluției în curs de Baker Tilly brand, a declarat compania într-un comunicat de presă.

“decizia Noastră de a face această schimbare acum este pentru că în ultimele două decenii Baker Tilly rețeaua a continuat să crească și să evolueze și acest lucru trebuie să se reflecte în branding-ul nostru. Un brand coerent de poziție a face mai ușor pentru oameni să apreciem cine suntem, ce facem și cum ne desfasuram activitatea in piete,”, a declarat Ben Lloyd, Baker Tilly International este Chief Operating Officer.

care Vizează consolidarea și modernizarea cum se reprezintă rețeaua sa de clienti, toate elementele de bază care cuprinde Baker Tilly de identitate vizuală – culoare, fonturi, imagini, și aplicații în care locuiesc – au evoluat.

„Dincolo de experiența noastră și-a dovedit capacitatea de a servi clienții internaționali, vrem Baker Tilly brand să fie sinonim cu angajamentul nostru de a construi relații excelente și având conversații mare pentru a asigura o mare futures,” Ted Verkade, CEO-ul de rețea, a spus.

începând De astăzi, Acum, pentru că mâine va servi atât Baker Tilly International este scopul și sloganul său, devenind centrală pentru a marca și la prim-planul de comunicare.

„Creșterea este în centrul strategiei noastre de afaceri. Noul nostru simbol este inspirat de creștere organică modele găsite în natură. Aceasta semnifică capacitatea noastră de a fi agil și adaptabil la nevoile unice ale clientilor nostri. La aceștia este în toate litere mici pentru a reprezenta noastre personale și abordabil natura. Îndepărtarea de spațiul dintre Baker Tilly semnifică nostru de coeziune rețea,” Verkade adăugat.

accentul pe o noua identitate de brand reflectă Baker Tilly International este dorința pentru o mai reprezentare unificată în întreaga rețea globală, potrivit companiei.

noua pozitionare de brand a fost dezvoltat după consultarea cu Baker Tilly firmele membre clienți, parteneri și angajați. Acesta este conceput pentru a fi mai ușor de utilizat și mai bine adaptate la digital și utilizarea on-line.

noua identitate vizuala a mers „în direct” de luni, cu mai mult de 70 de firme dezvelirea nouă identitate în piață.

La restul de firme eligibile pentru comerțul ca Baker Tilly va lansa noua identitate înainte de data de 31 ianuarie 2019, dată până la care firmele membre din peste 130 de teritorii va comerț ca Baker Tilly.

O lansare la nivel mondial, evenimentul va avea loc în Beijing pe 7 decembrie pentru a sărbători acest eveniment pentru Baker Tilly de rețea în legătură cu aniversarea a 30 de ani de Baker Tilly din China, rețeaua cea mai mare firmă membră în termeni de oameni.

post Baker Tilly lansează o nouă identitate vizuală, logo-ul și sloganul apărut pentru prima dată pe Business Review.

Baker Tilly lansează o nouă identitate vizuală, logo-ul și sloganul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *