Anu Niemonen, Kris Hoet și Comanda Bertish pe scena de „ADC se Concentreze pe Impactul”

DISTRIBUIE

Anu Niemonen, Kris Hoet și Comanda Bertish pe scena de „ADC se Concentreze pe Impactul”

ADC România organizează, pe 14 decembrie, ADC se Concentreze pe Impactul, o sesiune de discuții de inspiratie, care își propune să crească și de a găsi un răspuns la întrebarea: „putem crea cu adevărat pentru oameni?”. Invitații primei ediții sunt: Anu Niemonen | Senior Creative hasan & partners, Kris Hoet | FCB Șef Global de Inovare & Fericirea Co-Fondator & Chief Innovation Officer și Comanda Bertish | CEO Cancer Dojo, ex-director de creatie World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA și JWT SA.

De Romanita Oprea

conferința „ADC se Concentreze pe Impactul” are loc la Hanul Gabroveni, 86-88, Strada Lipscani, incepand cu ora 17:00. Evenimentul va avea 4 paneluri de discutii: „Relevanță și Autenticitate în Publicitatea românească”, „O poveste sinceră de un scop de campanie, unde totul a mers prost”, „Fericirea este ultima Rebeliune” și „Creative oamenii Fericiți sunt mai greu de ucis” și se va încheia cu un after party de la ora 21:30, la Institute, The Café.

participarea este gratuită, pe baza de rezervare care poate fi făcut aici. Locurile sunt limitate. Participanții la recepția va începe la ora 16:30.

Relevanță și Autenticitate în Publicitatea din românia de către ADC RO, (17:00 – 18:00)

panoul va fi prezentat și moderat de către Adina Vlad – Managing Partner Unlock Market Research și va prezenta rezultatele studiului „Relevanță și Autenticitate în Publicitatea din românia”, realizat de Unlock Research împreună cu ADC România, un studiu care a analizat impactul real pe care publicitatea o are asupra consumatorului, modul în care el se referă și se identifică cu mesaje acordate in publicitatea romaneasca. De asemenea, studiul a avut ca sursă Top 3 ADC. Adina Vlad va arăta publicului un set de concluzii ale acestui studiu și va discuta după aceea, alături de oaspeții săi, despre rolul publicității și cum poate fi la fel de relevante și autentice pentru public.

oaspeților din panou sunt: Adrian Docea | Fondator Heraldist &Wondermarks, Alecsandra Roman | Cap de Planificare Jazz Comunicare, Costin Bogdan | Group Creative Director McCann Worldgroup Romania, Mihai Coliban | Creative Director | Inovare Curator | Vizual | Arhitect | Nu un Bot, Romulus Petcan | Group Creative Director Publicis Romania.

O poveste sinceră de un scop de campanie, unde totul a mers prost de Anu Niemonen, 18:00 – 18:40

Anu Niemonen este Senior Creative la hasan & partners și este unul dintre cele mai premiate reclame din Finlanda, cu prezența la diverse Cannes Lions, Clio, Eurobest, ADC Awards si Epica, atât în calitate de câștigător și parte din juriu. Acum Anu este, de asemenea, a lua cursuri de la Berlin School of Creative Leadership. La ADC se Concentreze pe Impactul, Anu va prezenta publicului un caz unic studiul proiectat distins cu ADCE Creative Distincție în 2018, un premiu acordat pentru o campanie care generează o profundă sociale și culturale de impact. Proiectul a pornit de la o statistici îngrijorătoare: în fiecare an, 7 milioane de fete sub 18 ani devin mame în țările în curs de dezvoltare.

Fericirea este ultima Rebeliune de Kris Hoet, 19:00 – 19:40

Kris Hoet desfasoara proiecte la nivel global, este co-fondator și Chief Innovation Officer la Fericire și directorul Global de Inovare la FCB. Având experiența unui client, precum și agenția, el reușește să îl aducă înțelegere unică perspective de a combina creativitatea cu tehnologia.

Kris este cunoscut ca un vorbitor international la international marketing & publicitate conferințe și, de asemenea, ca un jurat de la concursuri de specialitate, cum ar fi Rechini și Cannes Lions. Susținător al lui TED Anunțuri în Valoare de Răspândire program și curator pentru Toate Arme Aprins, o selecție dintre cele mai inovatoare lucrări de creație la nivel global în celebrul Gunn Report. Mai mult decât atât, el a fost curator al ADCE Festival de două ori și a fost un mentor în programul European Incubator Creativ al Pi Școală.

Creative oamenii Fericiți sunt mai greu de a ucide prin Comanda Bertish, 19:40 – 20:20

Numit „agent provocateur” din Africa de Sud mass-media, Comanda Bertish este unul din Africa de Sud top reclame. Cancer Dojo CEO și fostul Director de Creatie al World Design Capital Cape Town, Saatchi & Saatchi SA și JWT SA, el este un câștigător multiplu de publicitate international concursuri, un artist conceptual, supraviețuitoare a cancerului, pasionat surfer și fondator al Cancerului Dojo – o aplicație mobilă care combină creativitatea, tehnologia și medicina în scopul de a ajuta pacienții să dezvolte o rezistență mai bună la boli și pentru a fi „mai greu de a fi ucis”.

Conn este o cheie speaker pe teme care sunt la intersecția dintre creativitate, tehnologie și recuperarea capacităților – pentru oameni și branduri. El va vorbi despre puterea de a schimba comportamente și mentalități, atât pe creatorii parte, precum și pe publicul și consumatorul final. Creative Fericit vorbesc oamenii sunt mai greu de a ucide prin Comanda Bertish este sustinuta de MedLife.

conferința ADC se Concentreze pe Impactul se va încheia cu o petrecere cu acces gratuit la Institute, The Café – Str. Stirbei Voda 104-106, începând cu ora 21:30. Muzica va fi oferită de Institut, Dj-ii.

 

post Anu Niemonen, Kris Hoet și Comanda Bertish pe scena de „ADC se Concentreze pe Impactul” appeared first on Business Review.

Anu Niemonen, Kris Hoet și Comanda Bertish pe scena de „ADC se Concentreze pe Impactul”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *