O noua pozitionare de brand pentru BRD este Société Générale

DISTRIBUIE

O noua pozitionare de brand pentru BRD este Société Générale

BRD – Groupe Société Générale marchează o nouă poziționare de brand Société Générale, printr-o abordare diferită la nivelul tuturor 67 de țări în care grupul este prezent. Începând cu 14 noiembrie, BRD deschide o conversație cu publicul despre mici și mari pași pe care fiecare dintre noi este de a lua de zi cu zi, în scopul de a îndeplini visele noastre, printr-o serie de pani proiectii de la sediul central, Turnul BRD. Publicul este invitat să se implice în conversație pe site-ul www.creatoriidemaine.ro.

De Romanita Oprea

„în ultimii ani, BRD a creat un ecosistem care aduce împreună oameni cu idei, soluții și de multă voință pentru a produce schimbări semnificative într-o serie de domenii cheie pentru dezvoltarea societății românești: start-up, educație, tehnologie, cultură și sport. Noua platforma de brand vine să consolideze și re-confirma sprijinul băncii de dezvoltare a unei noi generații de creatori, precum și implicarea noastră în încurajarea și sprijinirea inițiativelor care se mișcă lucrurile și de a construi viitorul”, a spus Flavia Popa, Secretar General BRD – Groupe Société Générale.

Acum, BRD este, de asemenea, în curs de dezvoltare un proiect editorial – BRD Live Studio – în parteneriat cu Stirile Pro TV (Stirile Pro TV), a da o voce unor membri remarcabil de noua generație de creatori din România.

dezbateri, centrat pe domenii, cum ar fi start-up-uri sau antreprenoriat, tehnologie, educație, cultură, sport, avem ca oaspeți în timpul săptămânii următoarele: Razvan Rughinis, co-fondator Innovation Labs și Flavia Oprea, CEO-ul intrări la obiective; liceul creatorii de tehnologie de la BRD FIRST Tech Challenge Romania național de robotică program – Bogdan Chiriță, Andreea Dinescu și Andrei Preda; Cristian Hatu, Președinte de Evaluare și de Învățământ Analizează Centru, și Gabriela Deliu, profesor de fizica la Natura Științei Colegiul „Emil Racovita” Brasov; Cristina Varzaru, unul dintre cei mai emblematici jucători de handbal – în prezent Secretar General de la Federația română de Handbal și Diana Ciuca, portarul de tineri echipei naționale; Edmond Niculusca, A. R. C. E. N., Președintele și unul dintre inițiatorii de District de 40 de ani, alături de Elvira Lupsa, Creative Partner District 40 de ani.

interviurile vor fi difuzate în perioada 14-20 noiembrie, de la ora 8 pm, pe BRD – Groupe Société Générale și ProTV News Facebook canale.

campania este parte a Société Générale inițiativă lansată la nivel global, sub semnătură, „Viitorul”, cu misiunea de a sprijini pe cei care doresc să aibă un impact pozitiv asupra viitorului.

 

The post O noua pozitionare de brand pentru BRD este Société Générale a apărut pentru prima dată pe Business Review.

O noua pozitionare de brand pentru BRD este Société Générale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *