Un bancare moderne este un joc rapid-servicii de bancă, în conformitate cu 76 la sută din clienții

DISTRIBUIE

Un bancare moderne este un joc rapid-servicii de bancă, în conformitate cu 76 la sută din clienții

Unsprezece (11) la sută dintre Români s-ar trece la o altă bancă pentru a beneficia de instant pay de serviciu, potrivit unui nou studiu realizat de iSense Solutions, dedicat Romanilor’ percepția băncilor moderne și serviciile furnizate de aceștia în luna noiembrie a acestui an, on-line în mediul urban, la care au participat 604 persoane cu vârsta de peste 18 ani. Datele au fost prezentate exclusiv la sistemul Bancar 4.0 conferință, organizată de Nici Bani de Evenimente.

Rapiditatea este una dintre cele mai puternice caracteristici asociate cu băncile modernă: 76% din Români spun că un bancare moderne este un joc rapid-banca de servicii care îi ajută să nu pierdem timpul lor. În acest context, posibilitatea de a face plăți contactless cu cardul este foarte apreciat de Români, 80% dintre ei susținând că această caracteristică face viața mai ușoară. 62 la sută, de asemenea, ia în considerare utilizarea inteligenței artificiale pentru a vă ajuta să rezolve problemele mai repede.

În termeni de tehnologie și inovare, 2 din 10 Români s-ar muta la o altă bancă pentru a beneficia de tehnologie și inovare. Printre tehnologiile asociate cu un bancare moderne sunt: aplicație de mobile banking, plata contactless, capacitatea de a contracta servicii on-line, posibilitatea de a schimba cardul lor setările de securitate, posibilitatea de schimb on-line, auto-bancare, de economisire în-app de plăți, carduri virtuale.

“studiul ne-a arătat că Românii doresc să fie în măsură să efectueze mai multe operațiuni cu aplicație de mobile banking. Printre opțiunile pe care le-ar dori să aibă în aplicația pentru mobil ale băncii sunt: de a fi capabil de a plăti impozite și taxe (61 la sută), rovigneta (45 la sută), utilitati (42%), RCA (39 la sută), taxa de parcare (35%), asigurări de viață (27%), de a deschide un depozit (24 la sută) și acces la un împrumut (22%),”, spune Traian Năstase, managing partner, iSense Solutions.

Deși doar 30 la sută dintre Români au auzit despre biometrice, carduri, ei spun că ar dori să le utilizați: 7 din 10 Români au declarat că ar folosi un card biometric (după ce a fost expus la o descriere a produsului) dacă ar fi disponibile, iar 11 la sută dintre ei ar schimba banca lucrează cu și pentru accesarea de un card biometric.

Aproape trei sferturi dintre Români (73%) cred că, folosind un card biometric ar face viața mai ușoară. Biometrice cardul este o opțiune atractivă pentru Români, deoarece acesta poate fi folosit exclusiv cu persoana’s amprentei (71 la sută), deoarece oferă securitate pentru contul de la banca in caz de pierdere a cardului (70 la sută) și ca urmare a scăzut de risc de fraudă (64 la sută).

studiul A fost realizat online de iSense Solutions pe un eșantion de 604 urban respondenți. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu vârsta de peste 18 ani din mediul urban din România. Rata de eroare de +/- 3,99 la sută, la un nivel de încredere de 95%.

post modern banca este un joc rapid-servicii de bancă, în conformitate cu 76 la sută din clienții apărut pentru prima dată pe Business Review.

Un bancare moderne este un joc rapid-servicii de bancă, în conformitate cu 76 la sută din clienții

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *