80 la sută dintre Români preferă alimentare locale și branduri atunci când fac cumpărături

DISTRIBUIE

80 la sută dintre Români preferă alimentare locale și branduri atunci când fac cumpărături

Românii sunt naționaliști, atunci când vine vorba de alimentele pe care le cumpara, sau cel puțin asta e ceea ce spun ei atunci când li se cere. Potrivit ultimului sondaj de vânzare cu amănuntul studiu realizat de MKOR Consulting în luna octombrie, 80 la sută dintre Români sunt în special în căutarea pentru produsele românești atunci când fac cumpărături și 3 din 4 iubitorii de produse românești ar plăti chiar și cu 30% în plus pentru ei, deoarece ei doresc să contribuie la bunăstarea României.

atunci Când vine vorba de mâncare, de îngrijire personală și curățenie, consumatorii români au pus de calitate și siguranță în primul rând, arată MKOR Consulting’s cele mai recente de vânzare cu amănuntul sondaj în luna octombrie. 2 din 3 Români aleg produsele de consum care oferă cea mai bună valoare pentru bani, în timp ce pentru 51 la sută calitatea este mai importantă decât prețul. În plus, înainte de a decide să cumpere un produs, jumătate din consumatorii să se asigure că produsele conțin în condiții de siguranță și ingrediente de calitate.

produsele Interne a satisface nevoile consumatorilor din românia, bucurându-se de o mare apreciere printre ei. 96 la sută dintre consumatorii români includ produse alimentare românești, de curățare și produse de îngrijire personală lunare cosul de cumparaturi.

mai Mult, 80% dintre ei uite pentru produsele locale atunci când fac cumpărături, fie alegând din rafturi în loc de cele străine, ori de câte ori au ocazia (51%) sau alegerea unor magazine, tocmai pentru că oferă acestea includ produse românești (29 la sută).

Mai mult de trei sferturi dintre cei care aleg în principal “Made in Romania” ar fi dispuși să plătească un plus de 30% în medie pentru ei. 47 la sută dintre cei dispuși să plătească mai mult cred că în acest fel se poate sprijini companiile românești și 37 la sută doriți pentru a ajuta la mici antreprenori.

În plus, de uz casnic produsele se bucura de o mare apreciere în rândul consumatorilor: 43% cred că acestea sunt de calitate superioară și 39 la sută le considera mai natural decât importate.

“Deși se bucură de o mare apreciere în rândul consumatorilor, produsele românești nu se bucură de dreptul de promovare,”, spune Luiza Coneac, directorul de cercetare de la MKOR Consulting.

Doar 4 la sută dintre Români spun că ar alege produsele importate în loc de cele native. Dar chiar și o fac pentru că nu găsiți rapid produsele românești (24 la suta dintre cei care aleg produsele străine), nu au suficientă încredere sau nu sunt informați cu privire la calitatea produselor locale (22%) sau, pur și simplu, ei nu știu ce produsele românești sunt pentru că nu sunt promovate suficient (17 la sută).

studiul “Preferința pentru Produsele romanesti” a fost realizat de MKOR Consulting în perioada septembrie-octombrie 2018, pe un eșantion de 1.067 de respondenți cu vârsta de 18-54, reprezentative la nivel național pe criterii de gen, vârstă și regionale de distribuție. Nivelul de încredere este de 95%, cu o marjă de eroare de 3 la sută.

Pe post de 80 la sută dintre Români preferă alimentare locale și branduri atunci când fac cumpărături apărut pentru prima dată pe Business Review.

80 la sută dintre Români preferă alimentare locale și branduri atunci când fac cumpărături

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *